پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم مدیران تراکتور با جذب مربی خارجی فقط پولشان را هدر می‌دهند و باید ساختار تیم را درست کنند.

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال درباره انتخاب خمز به عنوان سرمربی تیم تراکتور اظهار کرد: شناختی از این مربی ندارم و باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم چطور مربی است. البته ما به جز اینکه پولمان را دور می‌اندازیم کار خاصی انجام نمی‌دادیم. به نظرم به جای اینکه پول هنگفت به مربی خارجی بدهیم ساختار تیم را درست کنیم. ما با مربی متوسط هم می‌توانیم بهترین بهره را ببریم.

او ادامه داد: به جای اینکه هزینه‌های هنگفت برای  جذب مربی خارجی متحمل شویم، من می‌توانم با همین امکانات و بهترین مسیر  بتوانم  بیشترین عملکرد را برای شهرم تبریز داشته باشم، اما کار آن‌ها بدون دلالی پیش نمی‌رود. به نظرم مافیایی وجود دارد که این همه پول به یک مربی خارجی می‌دهند. همچنین تراکتوری‌ها  ۲۰ مربی خارجی در طول ۲ سال آوردند و به جای آن یک سال به داشته‌های خود اعتماد کنند تا ببینند چه اتفاقی رخ می‌دهد.

حلالی درباره اینکه تعطیلات زیاد لیگ برتر فوتبال روی کیفیت بازیکنان تاثیر نمی‌گذارد، گفت: بله، مسابقات لیگ برتر فوتبال حدود یک ماه به تعویق افتاد و بازیکنان در شرایط مسابقه دادن نبودند و این موضوع می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکردشان بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار