مشکلات کمبود گاز مایع و گرانی آن از دیدگاه شهروند خبرنگار‌ها

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از کمبود گاز و گرانی آن گلایه کردند.

مدتی است تأمین گاز مایع درکشور به صورت دغدغه اساسی برای مردم تبدیل شده و این موضوع با توجه به سرمای زمستان مشکلات افراد جامعه را دو چندان کرده است؛ بنابراین تامین گاز در آستانه فصل زمستان بسیار حائز اهمیت است که باید مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند. شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی درخواست رسیدگی به این معضل شدند.

متن پیام شهروند خبرنگارها

کپسول گاز مدت ۲ ماه از ۴۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزارتومان افزایش داشته است. ما دستمان به هیچ کجا وصل نیست ۲ماه است که به دلیل گرانی کپسول گاز با مشکلات مواجه شدیم. لطفا پیگیری کنید.


من نماینده توزیع گاز مایع در استان البرز واقع در جاده قدیم کرج قزوین هستم. گاز به صورت سهمیه‌ای به فروش می‌رسانیم که بالغ بر ۹۰ درصد مردم سهمیه ندارند مغازه دار‌ها یا کارگاه‌های کوچک که به دلیل عدم مدارک مورد نیاز مجوز یا اسناد مالکیت سهمیه ندارند. حتی ایزوگام کار‌های سطحی شهر هم سهمیه ندارند. حتی خیلی‌ها هم نمی‌توانند از نفت برای گرمایش استفاده کنند و از گاز مایع استفاده می‌کنند. با این کارموجب تشکیل بازار سیاه گاز مایع شده است. هر کپسول تا به دست مصرف کننده برسد قیمتش تا ۱۲۰ هزار تومان هم افزایش پیدا می‌کند مشکلات مردم در فصل سرما بیشتر می‌شود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار