مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۵۳ سری جهیزیه با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی و ظروف آشپزخانه بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی افزود: ارزش ریالی مجموع هر سری جهیزیه اهدا شده ۲۳۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز اغلب از نوع تولیدات داخلی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ نوعروس مددجو در این شهرستان در نوبت انتظار دریافت جهیزیه نیست، گفت: امسال در مرحله نخست نیز ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهدا شد و این روند تا پایان سال تداوم دارد.

نوذری ادامه داد: خیران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی تاکید کرد: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.