معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام خبر داد

تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام از تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه تا پایان امسال خبر داد.

مهدی کاکاخانی، معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان ایلام گفت: در اجرای طرح عملیاتی کد رهگیری و کد شناسه کالا در گروه لوازم‌یدکی ستاد مبارزه با قاچاق و کالای تقلبی وزارت صمت، مدت زمان تعینی اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه واحد‌های صنفی تا پایان امسال تمدید گردید.

 کاکاخانی افزود: از ۱۵ فروردین ماه امسال فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری ستاد مبارزه با کالا‌های قاچاق و ارز برای مقابله با کالا‌های قاچاق، تقلبی، بی‌کیفیت و غیراستاندارد آغاز شده و وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات، پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، اصناف، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان از جمله نهاد‌هایی هستند که در این زمینه مشارکت و اهتمام نموده اند.

وی  اظهار داشت: بستر فنی و تخصصی اجرای طرح کد شناسه کالا و رهگیری، سامانه تجارت کالای وزارت صمت می‌باشد که طی سال جاری بیش از ۶۰ درصد واحد‌های لوازم یدکی خودرو در این رابطه اقدام لازم معمول نموده اند.

معاونت نظارت و بازرسی صمت در پایان تأکید کرد: با توجه به اهمیت مسأله تولید و عرضه کالا‌های با کیفیت و استاندارد برای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه لوازم یدکی خودرو موضوع ثبت نام واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های لوازم یدکی مورد ارزیابی و اقدامات لازم در این رابطه اعمال می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.