اختصاص ۱۹ تخت به مرکز درمان بیماران ام اس در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۹ تخت به مرکز پالس تراپی درمجاورت بیمارستان بعثت برای بیماران مبتلا به ام اس و مغز و اعصاب اختصاص یافت.

علیرضا توقیری گفت: خدمات دهی در مجموعه پالس تراپی که در مجاورت بیمارستان بعثت است با امکانات بیشتر و دسترسی بهتر به متخصصان و دستیاران فراهم شده و رضایتمندی بیش‌تری  بین مراجعان ایجاد کرده است.

او گفت: تمام سرویس‌های فوق تخصصی در این مرکز و تحت نظر بیمارستان بعثت موجود است حداکثر فضا و تخت برای استفاده بیماران مد نظر قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: درمانگاه پالس تراپی از وجود پزشک نورولوژی مستقر بهره‌مند است و اتاق cpr مخصوص وجود دارد که در صورت لزوم می‌توان اقدامات احیا و موارد مورد نظر را به سرعت اعمال کرد.

توقیری گفت: این مرکز از خردادماه ۱۴۰۱ راه اندازی شده و مشغول خدمت‌دهی به بیماران ms و نورولوژی استان است که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲و نیم عصر خدمات مطلوبی به بیماران مربوطه ارائه می‌شود.

او گفت: روزانه حدود ۲۰ بیمار خاص در این مرکز با تزریق دارو‌های مورد نظر روند درمان خود را طی می‌کنند و ویزیت روزانه نورولوژی توسط متخصصان امر صورت می‌گیرد.

مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارانی که از مراکز دیگر مراجعه می‌کنند نیز جهت انجام نوار عصب، عضله، نوار مغزی و پلاسمافرز در این درمانگاه خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار