سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این دفتر و انجمن علمی اپیدمیولوژیست‌های ایران خبر داد.

فرشید رضایی، سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تفاهم‌نامه همکاری با انجمن علمی اپیدمیولوژیست‌های ایران در پاسخ به نیاز‌های حوزه آموزش و ارتقای سلامت در راستای تقویت برنامه‌های داده‌محور بهداشت منعقد شده است.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه گسترش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و ترویجی و مشارکت اجتماعی و نیز ایجاد بستر مناسب برای ایجاد ارتباطات علمی، فنی، تحقیقاتی و آموزشی و تبادل نظر بین استادان، محققان و متخصصان عضو انجمن علمی اپیدمیولوژیست‌های ایران و همچنین بهره‌مندی از خدمات این انجمن برای توسعه به‌کارگیری شواهد قابل اعتماد، تصمیم‌گیری آگاهانه و سلامت است.

گفتنی است، همکاری در زمینه‌های علمی در حوزه آموزش و ارتقای سلامت و تهیه شواهد علمی لازم مرتبط با این حوزه، برگزاری رویداد‌های علمی مشترک مانند کنگره، سمینار و همایش در حوزه آموزش و ارتقای سلامت، مدل‌سازی و پیش‌بینی روند‌ها برای برنامه‌های حوزه آموزش و ارتقای سلامت و برگزاری همایش سالیانه آموزش و مشارکت اجتماعی داده‌محور، از جمله تعهدات طرفین در این تفاهم‌نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار