استاندارکرمان با تقدیر از عوامل انیمیشن سینمایی "لوپتو" هنر را زبانی اثرگذار دانست و گفت: انیمیشن یک ارتباط بین فضای مجازی و واقعیت است.

محمدمهدی فداکار در دیدار با عوامل انیمیشن سینمایی "لوپتو" در محل استانداری انجام شد، گفت: صنعت فیلم‌سازی متحول شده است و جاذبه‌هایی را در فضای مجازی می‌توان به کار برد که در واقعیت ممکن نیست.

وی ورود هنر برای معرفی شخصیت‌ها و تبیین مباحث را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: از ساخت مجموعه کار‌هایی از جمله فیلم یا انیمیشن در معرفی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان حمایت خواهیم کرد.

فداکار خاطرنشان کرد: تولیدات رسانه‌ای در ارتباط با شخصیت حاج قاسم سلیمانی برای نسل کودک و دانش‌آموز اثرگذارتر خواهد بود و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی زیاد است.

محمدحسین صادقی تهیه کننده انیمیشن سینمایی "لوپتو" گفت: ساخت و تولید انیمیشن را از دهه ۸۰ در کانون فرهنگی مسجد‌الرضا شروع کردیم و با همت و توان دوستان مجموعه لوپتو ساخته شد، اتفاقی که ظرفیت بسیار بالا و متخصصین خوب تولید انیمیشن در کرمان را نشان داد.

وی گفت: صنعت انیمیشن در ایران به نقطه‌ای رسیده که می‌توان در بحث اشتغال و دانش‌بنیان، توسعه فرهنگی و صادرات محتوا‌ها و محصولات انیمیشن با کشور‌های دیگر رقابت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار