رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم چند هفته قبل به کاروان نفتی در مرز سوریه و عراق حمله کرده است.

المیادین گزارش داد: آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم مسئول حمله چند هفته پیش به کاروان نفتی در مرز‌های سوریه و عراق است.

تل آویو مدعی است این کاروان حامل سلاح بوده است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال ۱۸ آبان در گزارشی فاش کرد که رژیم صهیونیستی در پس این حمله قرار دارد و شب گذشته پس از عبور کاروان نفتی از مرز عراق، حملات هوایی را در شرق سوریه انجام داده است.

این در حالی است که مقامات عراقی به این روزنامه اعلام کرده اند که این کاروان در حال انتقال سوخت از ایران به لبنان بوده و همچنین اخبار متفاوتی از میزان تلفات یا خسارت در این حمله گزارش شده است.

با وجود گزارش‌های متعدد و اذعان افسران سابق این رژیم به ضعف ارتش، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیرو‌های تحت امرش ۲۴ ساعته در برابر شش جبهه از جمله در لبنان، سوریه، کرانه باختری، غزه و ایران فعال هستند.

یوسی یهوشع، تحلیلگر امور نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: ارتش اسرائیل دیگر ارتش همه طبقات نیست. یک سوم پسرانی که خدمت نظامی برای آن‌ها اجباری است، حاضر به خدمت سربازی نیستند و ۴۵ درصد از دخترانی هم که باید به خدمت ارتش در بیایند، حاضر به این کار نیستند. ۱۵ درصد نیرو‌ها هم در زمان خدمت سربازی، فرار می‌کنند. من در مقاله‌های خودم از ارتش طبقاتی سخن گفتم. یک طبقه از جامعه ۷۴ درصد از یگان‌های فناوری را تشکیل می‌دهد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: آینده ارتش، با آزمون مواجه است. ما به روزی نزدیک می‌شویم که در آن، ارتش اسرائیل ارتش طبقات فقیر خواهد بود. این ارتش نمی‌تواند با چالش‌های امنیتی که اسرائیل با آن روبروست، مقابله کند.

رون بن یشای تحلیلگر نظامی پایگاه اینترنتی (YNET) به نقل از یک منبع عالی رتبه در نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: این روز‌ها بخش زیادی از نیرو‌های زمینی ارتش در کرانه باختری مشغول فعالیتند در شرایطی که در این زمینه آموزش ندیده اند.

اسحاق بریک، رئیس بخش رسیدگی به شکایات ارتش می‌گوید ارتش برای جنگ در پنج میدان مختلف یعنی لبنان، سوریه، نوار غزه، کرانه باختری و مقابله با درگیری‌ها در مناطق فلسطینی نشین اراضی سال ۱۹۴۸ آماده نیست و به شدت نیاز است در این زمینه تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دستان ما همچنان روی ماشه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
زنگ های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به صدا درآمده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
این اغتشاش‌ها طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و برخی ایرانی‌های خائن کمک کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
پاسخ ایران، انتقام از رژیم صهیونیستی خواهد بود در زمان و جای خود / مذاکرات هسته‌ای دیگری در کار نیست
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارد که در چارچوب سیاست‌های نظام در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران تلاش کند و این کار را انجام می‌دهد و همزمان هم رژیم صهیونیستی پاسخ اقدامات خود را از مجاری خودش خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
پس ایران حق دارد از رژیم صهیونیستی انتقام بگیرد
انتقام جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی سخت، آشکار و پشیمان کننده خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا از سال 1393 تاکنون از داعش در سوریه وعراق حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
حضور نیرو‌های آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون ثابت کرد که با چراغ سبز سازمان ملل خیانتکار نفت سوریه را غارت می کند و هم از تروریست ها در سوریه حمایت می کند.
آخرین اخبار