معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان از فوت یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه- بروجن خبر داد.

حسین بدیعی نژاد در تشریح آخرین وضع ۹ مصدوم سوختگی حادثه که از استان چهار محال و بختیاری به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شده اند گفت: در این حادثه راننده و هشت خانم دچار سوختگی شدند که راننده با بهبود وضعش دیروز از بیمارستان مرخص شد، اما یکی از خانم‌ها به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان افزود: حال دو نفر از مصدومان هم وخیم است و پنج نفر دیگر نیز شرایط ۵۰ – ۵۰ دارند.

بدیعی نژاد ادامه داد: همه این خانم‌ها به علت حبس شدن در مینی بوس از ناحیه صورت و دست‌ها به شدت آسیب دیده‌اند و در صورت بهبودی نیز تا پایان عمر درگیر زخم‌های ناشی از این سوختگی خواهند بود.

ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه ۲۱ آذر مینی بوس حامل کارگران یک سردخانه در محور نقنه-بروجن استان چهارمحال و بختیاری به علت استفاده از پیک نیک برای گرمایش دچار حریق شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان به عیادت مصدومان این حادثه رفت و گفت: ما در سازمان تامین اجتماعی آماده هر گونه کمک و مساعدت به این عزیزان آسیب دیده چه از نظر درمان و چه امور بیمه‌ای هستیم.

 

فوت یکی از مصدومان حریق مینی بوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.