دهیاران خط مقدم دولت در ارتباط با مردم هستند

فرماندار زرند گفت: دهیاران به عنوان مدیران توانمند و زحمتکش در خط اول ارتباط با مردم روستا‌ها قرار دارند.

همایش دهیاران بخش مرکزی با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار، عباس فتاحی بخشدار مرکزی، سرهنگ صمداله ترابی فرماندهی انتظامی شهرستان و روسای ادارات امور آبفا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و ثبت اسناد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن انگیز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه با بیان اینکه روستائیان سرمایه ارزشمند کشور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تولید هستند و شایسته بهره مندی از خدمات و امکانات مناسب می‌باشند، افزود: دهیاری‌ها و تأثیر آن‌ها در روند حل مشکلات روستا‌ها از نکات قابل توجهی است که دهیاران باید آن را مد نظر قرار دهند.

او با بیان اینکه دهیاران رابط بین دولت و نظام با اهالی روستا هستند و حداکثر ارتباط با روستائیان دارند و بطور معمول اولین محل مراجعات مردمی برای حل مشکلات آن‌ها هستند؛ تاکید کرد: دهیاران برطرف کردن مشکلات روستا‌ها و روستائیان را با تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مسؤولان در اولویت کار‌های خود قرار دهند و برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رئیس شورای تامین شهرستان زرند با اشاره به جایگاه موثر و قابل توجه نیرو‌های نظامی و انتظامی در حفاظت از امنیت و آرامش کشور گفت: عملکرد این قشر تاثیرگذار نشان داده است که آنان به هیچ وجه اجازه دست درازی دشمنان به این مرز و بوم را نخواهند داد.

او بر ضرورت فعالیت شورا‌ها و دهیاری‌ها در حوزه ایجاد امنیت و ثبات در روستا‌ها تاکید کرد و افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستا‌ها باید این موارد مهم را مورد توجه قرار دهند.

حسینی نژاد برگزاری همایش‌های ویژه دهیاران را جهت اطلاع مسئولان از مسائل و مشکلات روستائیان را ضروری دانست و افزود: بخشدار محترم گزارش وضعیت روستا‌ها را بصورت هفتگی ارائه نمایند.

او با بیان اینکه بین روستا‌ها تفاوتی قائل نیستیم اعلام نمود: هر هفته جلسه بررسی مسائل و مشکلات ۳ روستا با حضور معاون برنامه ریزی، بخشدار، مدیران مربوطه، دهیار و اعضای شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار