مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی‌ از اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت رفع تنش آبی در شهرستان سربیشه خبر داد.

کاوسی در حاشیه اجرای طرح ملی نذر آب در شهرستان سربیشه، گفت: طرح ملی نذر آب در راستای افزایش تاب آوری اجتماعی و کمک به مردم در مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود.

او با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در استان خراسان جنوبی، افزود: طرح نذر آب در سه محور کاهش تنش آبی، کمک‌های معیشتی و همچنین کمک‌های بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای کاهش تنش‌های آبی با پیگیری‌های انجام شده، داوطلبان استان خراسان رضوی حفر چاه عمیق و نصب ایستگاه در منطقه سربیشه را انجام داده اند، گفت: در این راستا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او با اشاره به توزیع ۴۰۰ بسته بهداشتی، ۲۹۰ بسته غذایی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر میان خانواده‌های کم برخوردار منطقه سربیشه با کمک داوطلبان استان خراسان رضوی، عنوان کرد: همچنین تعداد ۹ تانکر سه هزار لیتری آب نیز در این منطقه جایگذاری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: کادر درمان این کاروان با حضور ۱۲ نفر اعم از دندان پزشک، پزشک متخصص، پزشک عمومی در شهرستان سربیشه حضور و با ویزیت و توزیع رایگان دارو خدمات خوبی به مردم منطقه ارائه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.