مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طراحی ساخت ۳۰ مجتمع کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین با اعتبارات داخلی این شرکت آغاز شد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طراحی ساخت ۳۰ مجتمع کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین با اعتبارات داخلی این شرکت آغاز شده و اولویت واگذاری این مجتمع‌های کارگاهی پس از طراحی و ساخت با شرکت‌های دانش بنیان است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مساحت‌های در نظر گرفته برای مجتمع‌های کارگاهی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ متر مربع طراحی شده است.

این مسوول یادآور شد: هشت مجتمع کارگاهی نیز در شهرک صنعتی آبیک (کاسپین ۲) در دست احداث بوده که مراحل پایانی کار را پشت سر می‌گذارد که پس از بهره برداری در صورت تقاضا با تسهیلات ویژه در اختیار شرکت‌های دانش بنیان متقاضی قرار خواهد گرفت.

صفاری اظهار داشت: ۲ مدل برای واگذاری این مجتمع‌های کارگاهی به شرکت‌های دانش بنیان و خدماتی - تولیدی کوچک در نظر گرفته شده که یکی شامل فروش کارگاه و دیگری اجاره آن است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: یکی از راه‌های تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" ایجاد بستر‌های لازم به منظور ظهور و بروز سطح توانمندی گروه‌های دانش بنیان و همچنین ایجاد فضای لازم برای آنان به منظور گروه‌های تولیدی در راستای تقویت تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی است.

این مسوول ادامه داد: ساخت مجتمع‌های کارگاهی به هدف یاد شده کمک می‌کند تا فضای تولیدی مناسبی را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان فاقد فضا قرار دهیم.

این مسوول حوزه شهرک‌های صنعتی تاکید کرد: تلاش داریم تا ساخت مجتمع‌های کارگاهی را در سایر شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز عملیاتی کنیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.