طی حکمی از طرف سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد "کریم علیزاده آذر" به عنوان رئیس مرکز بهداشت مهاباد معرفی شد.

یعقوب قهرمان بامدادی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مهاباد شهرستانی با انسان‌های فهیم و هوشمند است و باید با همدلی و تلاش و کوشش فراوان شاخص‌های حوزه سلامت در همه حوزه‌ها را ارتقا داده تا بتوانیم خدماتی با کیفیت به شهروندان ارائه دهیم.

وی افزود: به تدریج در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با فعالیت‌های انجام گرفته نیز شاهد ارتقا کیفی شاخص‌های درمانی خواهیم بود و از دکتر علیزاده آذر انتظار داریم با ایثار و فداکاری در جهت رشد شاخص‌های حوزه سلامت در مرکز بهداشت تلاش نماید.

 علیزاده آذر رئیس مرکز بهداشت مهاباد ادامه داد: به عنوان یک سرباز در حوزه سلامت شهرستان مهاباد و همکاری و همدلی همه همکاران مرکز بهداشت با خرد جمعی و تدابیر صحیح و درست شاهد ارتقا کمی و کیفی شاخص‌های بهداشتی در شهرستان مهاباد باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات روسای قبلی مرکز بهداشت اضافه کرد: از زحمات همه در ادوار قبلی تشکر کرده و در آینده با برنامه ریزی صحیح در راستای ارتقا شاخص‌های بهداشتی از وضعیت موجود به مطلوب برسیم.

در پایان این مراسم حکم انتصاب رئیس مرکز بهداشت مهاباد از طرف  قهرمان بامدادی به  علیزاده آذر اهدا شد و از تلاش‌ها و زحمات مهندس قاسم امینی در طول بیش از ۲ سال ریاست مرکز بهداشت مهاباد با ارائه لوح تقدیر قدردانی شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز بهداشت مهاباد با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد، رئیس مرکز بهداشت، مسئول حراست، مدیر امور مالی شبکه، سرپرست اداره امور عمومی شبکه، مدیر بیمارستان و مسئول واحد گسترش و سایر مسئولین واحد‌های ستادی مرکز بهداشت در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.