سرهنگ محمد رازقی گفت: در شهر تهران بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت تردد میکند و وضعیت موتورسیکلت متاسفانه از نظر احتراق و آلایندگی آن بالا است
وی افزود: موتورسیکلتهایی که از سیستم کاربراتوری استفاده میکنند آلایندگی به شدت بالاتری دارند و آلایندگی آنها بالاست.
سرهنگ رازقی بیان کرد: مثلا محدوده مرکز شهر تهران مانند منطقه ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد میباشند و وضعیتی که در آن محدوده از نظر آلودگی هست وضعیت مناسبی نیست.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: سازمانهایی که میبایست نسبت به ارائه برگه معاینه فنی به موتورسیکلتها اقدام نمایند این کار را صورت نمیدهند و موتورسیکلتها برای اخذ معاینه فنی مراجعه نمیکنند.
وی گفت: مشکل اصلی موتورسیکلتها این مورد است که معاینه فنی به انها داده نمیشود و از زمانی که تولید میشوند تا زمانی که فرسوده میشوند مدام کار میکنند و مالک و راکب آن دنبال برطرف کردن عیب وسیله خود نیستند و وضعیتی که در حال حاضر شاهد آن هستید را به وجود آورده اند.
این فیلمهای دلالها دیگه برا مردم تکراری شده است
الان به ۱۲۵ فکستنی بخوای بگیری باید ۵۰ میلیون بدی
اون وقت من (کارگر متاهل بچه دار مستاجر )ماهی ۶ میلیون حقوق میگیرم
از کجا بیارم یه موتور فسقلی بخرم؟
خبر رو خوندم و واقعا اگر این مطلب درست و قانونی اجرا بشه که خوبه
هرچند خود این قانون هم برای خودروها نیز باتخلف صورت میگیره و در مراکز معاینه فنی کارچاق کن هایی هستند که خودروهای مشکل دار رو با هزینه اضافی به قولی زیر میزی کارت معاینه مبنی بر سلامت خودرو صادر میکنن واین یعنی خیانت بر هم نوع خود،
باید اینچنین افراد و مراکزی که قطعا با اون فرد در ارتباط هستند رو پلمپ و صلب امتیاز کنند اگر خواستین پیگیری کنید که اطلاعات دقیق رو بدم خدمتتون
که روزانه میلیونها تومن پول به جیب میزنه