ملکی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، به جهت دریافت مطالبات و درخواستهای مردمی، شرایطی مهیا شده که از قبل سفر تاکنون به صورت مرتب اطلاع رسانی شده است.
او افزود: یکی از این بسترها، مرکز سامد است که مردم میتوانند از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با این مرکز در ارتباط بوده و درخواستهای خود را ارائه کنند.
بیشتر بخوانید
ملکی گفت: درخواستهای مردمی که از طریق شماره ۱۱۱ ارائه میشوند، به صورت کامل ثبت و ضبط شده و در دستور کار قرار میگیرند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: این درخواستها از طریق کد رهگیری قابل پیگیری هستند.
او برگزاری میزهای خدمت در دستگاههای اجرایی را از دیگر راههای ارتباط مردم عنوان کرد و گفت: تیمهای ارتباطات مردمی متشکل از وزرا، رؤسای سازمانها و نیز معاونین و نمایندگان تام الاختیار وزرا و رؤسای سازمان ها از روز چهارشنبه در ۲۸ دستگاه اجرایی استان مستقر شده اند.
به گفته ملکی پاسخگوییها امروز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه شروع شده و تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل بازرسی استانداری با تأکید بر نگاه ویژه دولت به استان، ادامه داد: برپایی میزهای خدمت قبلاً دو روزه برنامه ریزی میشد، اما با عنایت رئیس جمهور و هیئت دولت، در خراسان جنوبی سه روزه بوده است.
او عنوان کرد: این میزهای خدمت در محل اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، دفتر نمایندگی وزارت خارجه، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز آموزش فنی و حرفهای خواهران، سازمان جهاد کشاورزی، ساختمان مرکزی اداره کل دادگستری، تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، دفتر نظارت همگانی ۱۹۷، مجتمع فرهنگی رفاهی غدیر اداره کل صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه بیرجند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری بیرجند، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب، اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل حفاظت محیط زیست، بنیاد نخبگان، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر، اداره بهزیستی شهرستان بیرجند و اداره کل تأمین اجتماعی مستقر است.
ملکی بیان کرد: بهترین شیوه ارتباطات مردمی از شهرستان ها، تماس تلفنی از طریق شماره ۱۱۱ است.