استاندار کردستان بر ضرورت تجمیع بخش بزرگی از نهاد‌ها و موسسات خیّریه در جهت ایجاد هماهنگی و افزایش خدمت رسانی به محرومین و اقشار نیازمند در استان تاکید کرد.

اسماعیل زارعی کوشا در نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کردستان، گفت:تجمیع نهاد‌های خیّریه و ایجاد هماهنگی میان آن‌ها باعث ارائه خدمت عادلانه و یکسان میان نیازمندان می‌شود و از برخوردای بیشتر عده‌ای از کمک‌های مردمی جلوگیری می‌کند.

استاندار کردستان اضافه کرد: فعالیت موسسات خیّریه باید نظم و نظام مشخصی داشته باشد و اگر این مهم تحقق پیدا کند از ورود افرادی که به واقع دنبال کار‌های عام المنفعه نیستند به این وادی جلوگیری خواهد شد.

او اطلاع رسانی خدمات و اقدامات انسان دوستانه افراد خیّر را گامی در جهت ترویج فرهنگ نوع دوستی و افزایش مشارکت بیشتر مردم برشمرد و گفت:مردم کردستان بسیار مهربان و نوع دوست هستند و علیرغم درآمد کم نسبت به میانگین کشوری به اموارات خداپسندانه توجه ویژه دارند و ما باید تسهیل کننده این مسیر برای آنان باشیم.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه ادارات و دستگاه‌های دولتی باید از هر طریق ممکن بهزیستی را در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش مورد حمایت قرار دهند، گفت:نهاد‌های حمایتی در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت حمایت از محرومین شکل گرفتند و هم اکنون یک روند رو به رشدی را طی کرده اند.

زارعی کوشا در ادامه بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر میان سازمان بهزیستی و نهاد‌های خیّریه در شب یلدا و ماه‌های پایانی سال تاکید کرد و افزود:علاوه بر تامین معیشت و رفع دغدغه اقتصادی اقشار محروم، ایجاد فضای شاد برای مردم در این شرایط مورد توجه ویزه قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.