ماموستا خالدی بر لزوم جدیت دستگاه‌ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم تاکید کرد و گفت: پاداش خدمت به مردم نزد پروردگار است و کسی توان جبران آن را ندارد.

 امام جمعه موقت سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دایر کردن میز خدمت در مسجد جامع سنندج توسط ادارات، اقدامی ارزشمند برای شنیدن خواسته‌های مردم و رفع مشکلات آنان است.

ماموستا معروف خالدی بر لزوم تلاش و جدیت دستگاه‌ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم تاکید و اضافه کرد: پاداش خدمت به مردم نزد پروردگار است و کسی توان جبران آن را ندارد.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها به اهمیت نماز جمعه و ضربه کرونا به این فریضه در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: لطف خداوند دنیایی یا اخروی است و نماز جمعه یکی از الطافی بوده که پروردگار نصیب بندگان و اهل ایمان در دنیا کرده است و باید از آن به خوبی بهره برد.

ماموستا خالدی تاکید کرد: طبق فرموده خداوند، هر گاه روز جمعه شد، باید کار و کاسبی را تعطیل و در نماز جمعه حضور پیدا کرد، چراکه این فریضه برای انسان ایماندار منفعت بیشتری دارد.

او خطاب به نمازگزاران و جوانان گفت به فکر آخرت باشید و از حضور در نماز جمعه و پیروی از دستورات خداوند و پیامبر (ص) غفلت نکنید، چون در این صورت است که رستگار دنیا و قیامت خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.