امام جمعه اهواز گفت: هر کسی جمله‌ای بر خلاف وحدت مردم و امت اسلامی و خلاف امنیت بیان کند، خائن به کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۵ آذرماه) اهواز گفت: دشمن تلاش می‌کند بین پایه‌های ترقی کشور فاصله بیندازد بنابراین باید وحدت بین حوزه و دانشگاه حفظ شود.

او افزود: از نظر متون دینی و اسلامی، امنیت اجتماعی یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند است که با نعمت سلامتی برابری می‌کند؛ بسیاری از اوقات به ۲ نعمت امنیت و سلامت توجه نمی‌شود در حالی که نبود امنیت سخت‌ترین شرایط را برای انسان ایجاد می‌کند و دشمن، خوب متوجه این مساله شده است.

آقای موسوی فرد یادآور شد که تحول بنیادین در عرصه دفاع از کشور ایجاد شده و توانسته‌ایم در طول ۴۳ سال که در تحریم مطلق بودیم، بنیه دفاعی کشور را به جایی برسانیم که دشمن نمی‌تواند به ما نگاه چپ کند.

البته خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود نیز به وضعیت نامطلوب اقتصادی اشاره کرد و دولت قبلی را عامل این مسئله و تبدیل شدن کشور را به سرزمین سوخته دانست «به گونه‌ای که دولت بعدی به سادگی نتواند کمر راست کند.»

این مقام مسئول در پایان نیز گفت که هر زمانی دیدیم دشمن از کسی تعریف می‌کند باید به او شک کرد، زیرا مشخص است که در جبهه باطل قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.