۹۲ مصوبه برای توسعه چایپاره

استاندار آذربایجان غربی گفت: ۹۲ مصوبه عمرانی و اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان چایپاره به تصویب رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رهاورد نوزدهمین سفر شهرستانی اش ۹۲ مصوبه برای توسعه شهرستان چایپاره بود گفت: از این تعداد، ۷۶ مصوبه در حوزه عمرانی و ۱۶ مصوبه نیز در حوزه‌های اقتصادی در راستای توسعه این شهرستان اجرایی خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان افزود: در این سفر یک روزه از روستا‌ها و بخش‌های این شهرستان بازدید میدانی انجام شد و مدیران از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار گرفتند.

وی با اشاره به بازدید از برخی واحد‌های تولیدی این شهرستان، اظهار کرد: در این بازدید‌ها ستاد رفع موانع تولید آذربایجان‌غربی برای رفع مشکلات این واحد‌های اقتصادی و تولیدی تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی به دیدار با نخبگان، فعالان سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای در این سفر یک روزه اشاره کرد و گفت: طی این جلسه سعی بر آن شد تا هم اندیشی لازم برای توسعه این شهرستان صورت گیرد که خروجی قابل قبولی نیز داشت.

وی در رابطه با برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی در شهرستان چایپاره، بیان کرد: مصوبات انجام شده باید ر مسیر توسعه این منطقه اجرا شود.

معتمدیان بر توسعه زیرساخت‌های منطقه، پروژه‌های مدیریت شهری، احداث راه‌های روستایی، فرعی و اصلی و تکمیل طرح‌های بهداشت درمانی و آموزشی در شهرستان چایپاره تاکید کرد.

وی اتمام طرح پایاب سد این شهرستان را از مطالبات مردمی این منطقه دانست و اضافه کرد: اتمام این طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری است که عملیات اتمام آن به زودی آغاز و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: اتمام این سد نقش به سزایی در توسعه اقتصادی و کشاورزی این منطقه بر عهده دارد.

وی بخش کشاورزی را یکی‌از پیشران‌های توسعه اقتصادی منطقه دانست و یادآور شد: مطالعات در حوزه معادن و ارائه تسهیلات به توسعه بهش کشاورزی گلخانه‌ای در این منطقه در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.