در منطقه خراسان جنوبی

۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی احداث می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ۶ باب جایگاه و فروشندگی عرضه سوخت در منطقه خراسان جنوبی احداث می‌شود.

عابدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به این که ۶ باب جایگاه و فروشندگی عرضه فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی احداث می شود گفت: از این تعداد، ۴ باب در قالب مجتمع خدماتی رفاهی (۲ باب در فردوس، یک باب در قاین، یک باب در طبس، یک باب جایگاه عرضه بنزین در بیرجند و یک باب فروشندگی عرضه بنزین در درمیان، روستای نوغاب هندوالان) است و تعدادی از این جایگاه‌ها در مرحله ساخت است.

او افزود: متقاضیان برای احداث جایگاه باید به سامانه درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت مراجعه کنند.

عابدانی بیان کرد: به منظور توسعه زیرساخت‌های منطقه، کاهش مدت زمان انتظار سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و نیز ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف ایران اسلامی و هم استانی‌ها و زائرین امام هشتم، جایگاه‌های جدید در منطقه احداث خواهد شد که متوسط زمان دسترسی شهروندان استان به فرآورده‌های نفتی به طرز چشم گیری کاهش خواهد یافت.

مدیرمنطقه خراسان جنوبی با اشاره به کسب مجوز احداث جایگاه‌های جدید در نواحی منطقه خراسان جنوبی بنا بر ضرورت احداث و نیز تکمیل فرآیند واگذاری مجوزها، تصریح کرد: با احداث و راه‌اندازی این جایگاه‌ها شرایط مناسبی در عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه خواهیم داشت.

منطقه خراسان جنوبی یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای ۵ ناحیه مرکزی، قاین، طبس، فردوس، نهبندان، یک انبار نفت یکصد میلیون لیتری، ۲ مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی و ۸۷ جایگاه عرضه سوخت مایع، ۸ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی ان جی (دومنظوره) و ۱۷ باب جایگاه تک منظوره CNG است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.