رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: امکانات نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اجازه برگزاری جشن برای بیش از ده هزار زوج را نمی‌دهد.

حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، در خصوص برگزاری جشن ازدواج دانشجویی گفت: بیست و چهارمین جشن ازدواج دانشجویی در حال برگزاری است و بیش از یک ماه است که آغاز شده است. بیش از ۳۶ هزار زوج برای شرکت در این دوره ثبت نام کردند، اما امکانات نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اجازه برگزاری جشن برای بیش از ده هزار زوج را نمی‌دهد.

وی افزود: استقبال دانشجویان برای شرکت در این طرح بسیار خوب بوده و شاهد حضور دانشجویان در طرح همسفر با بهشت هستیم که این طرح در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رستمی در ادامه گفت: بر اساس آمار اعلامی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از پایدارترین ازدواج ها، ازدواج دانشجویی است و به عنوان الگوی ازدواج در جامعه دارد معرفی می‌شود که میزان طلاق در این نوع ازدواج نسبت به سایر ازدواج‌ها کمتر است.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در کنار بحث ازدواج دانشجویی، سامانه «هم رسان» را راه اندازی کرده که مجوز رسمی این سامانه صادر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صادر شده است. این سامانه با مشارکت نهاد خانواده و مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و با همکاری یکدیگر در بحث ازدواج دانشجویان دخیل هستند.

منبع: دانشجو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار