مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: امسال در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها قرار است ۳۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و و پیکر پاک آن‌ها به خاک سپرده شود که از این میان ۴ شهید بزرگوار مهمان استان البرز خواهند بود.

سردار اسلامی گفت: استان البرز میزبان چهار شهید گمنام خواهد بود که پیکر پاکشان در روز ششم دی ماه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(ص) همزمان با سراسر کشور به خاک سپرده خواهد شد.

او افزود: پیکر پاک این شهدا ۱۰ روز زودتر و در تاریخ ۲۷ آذر ماه به استان البرز خواهد آمد و قرار است این شهدا روز یکشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۱ صبح ها به صورت کاروانی مورد استقبال مردم شهید پرور کرج در ابتدای پل فردیس قرار گرفته و به سمت معراج شهدا و هیئت انصار شهدای کرج تشییع شوند.

مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: پیکر پاک این شهدا ۱۰ روز در معراج شهدا مهمان هیات های مذهبی استان خواهد بود و روز ۶ دیماه و هزمان با شهادت حضرت زهرا (ص) از ساعت ۹ صبح از حسینیه ثارالله سپاه در خیابان شهید بهشتی به سمت میدان شهدا که محل تجمع هر ساله فاطمیون است تشییع شود.

سردار اسلامی تصریح کرد: یکی از این چهار شهید و بزرگوار در گلزار شهدای بیلقان، یک شهید دیگر در فنی و حرفه ای حسن آباد، شهید عزیز دیگر در مرکز سنجش عالی کشور در منطقه فردیس و یک شهید دیگر نیز در پارک هشت هکتاری کیانمهر با نام پارک مهر به خاک سپرده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار