مانور نظارت بر بازار کالا‌های کشاورزی، امروز (۲۶ آذر) و در آستانه شب یلدا از محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آغاز شد.

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : این مانور با اولویت بازرسی از واحد‌های عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها و واحد‌های تولیدی اولویت‌دار بخش کشاورزی انجام می‌شود.

وی افزود: در این مانور ۳۱ اکیپ نظارتی و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی میوه و تره بار، قنادی ها، آجیل فروشان و ... کار نظارت و بازرسی بر کالا‌های کشاورزی را پیگیری خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مانور سراسری نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی در تمامی شهرستان‌های استان اضافه کرد: ۱۸ اکیپ نظارت و بازرسی در شهر کرمانشاه و ۱۳ اکیپ در شهرستان‌ها کار نظارت بر بازار کالا‌های کشاورزی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این اکیپ‌های بازرسی تا پایان روز ۳۰ آذر نظارت ویژه بر بازار محصولات کشاورزی را ادامه خواهند داد، گفت: با تخلفاتی مثل عدم درج قیمت، عرضه محصول بدون کیفیت، گرانفروشی و... برخورد جدی خواهد شد.

چاله‌چاله تاکید کرد: در این مانور هر نوع گرانفروشی، کم فروشی و یا عرضه خارج از شبکه مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد‌های متخلف برخورد جدی و پرونده تخلف آن‌ها به صورت ویژه و خارج از نوبت پیگیری خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.