برخی بازیکنان مراکش در پایان مسابقه با عبدالرحمان جاسم، داور قطری درگیر شدند.

دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب در ورزشگاه خلیفه برگزار شد و کرواسی در نهایت مراکش را ۲-۱ شکست داد تا مقام سوم این تورنمنت را به خود اختصاص دهد.

بازیکنان مراکش که در نیمه دوم تلاش زیادی کردند تا عقب افتادن از کرواسی در نیمه اول را جبران کنند در نهایت موفق نشدند و بازی با همان نتیجه ۲-۱ نیمه اول به سود کرواسی به پایان رسید. وقتی داور بازی، عبدالرحمن الجاسم از قطر، سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد چندین بازیکن مراکشی که مشخص بود از قضاوت او عصبانی هستند به سمت او رفتند و مداخله دیگر بازیکنان و سرمربی تیم باعث شد ماجرا ختم به خیر شود.

بلافاصله بعد از سوت پایان بازی همه مراکشی‌ها با عصبانیت به سمت الجاسم حرکت کردند و در لحظات اولیه اشرف حکیمی از همه خشمگین‌تر به نظر می‌رسید. وقتی دیگر بازیکنان مراکشی میزان عصبانیت حکیمی را دیدند برای اینکه اتفاق بدی رخ ندهد که به محرومیت او منجر شود سعی کردند بین او و داور فاصله ایجاد کنند.

اما بعد نوبت به حکیم زیاش رسید که داور قطری را هدف بگیرد. اینجا بود که ولیدالرکراکی مانع از این شد که زیاش با الجاسم درگیری پیدا کند. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که در این لحظات رومن سائیس در حال صحبت با داور قطری است و اعتراض خودش و تیمش را با او در میان می‌گذارد.

برخی هواداران مراکش در زمان روی سکو رفتن اینفانتینو، رئیس فیفا را هو کردند. آن‌ها در زمان اهدای مدال به تیم داوری بازی نیز این کار را تکرار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
مراکش منو یاد داعش مینداخت بازی کثیف وناجوانمرانه مقابل پرتغال بعد از گل فقط دفاع کثیف حرامزاده ها ی لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۴:۳۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
مشتی آدم نادان به فلسفه ی دین و اسلام، با باورهای غلط، خود را شایسته ترین مخلوقات خدا در روی زمین می دانند، در صورتی که "نیستند".
هرگز برای پیروزی کسانی که در اصطلاح هم کیش ما بودند ولی در باطن تشنه به خونمان هستند دعا نکردم و از پیروزی رقیبانشان خوشحال شدم و شکستشان را به پای شکست تیم یک کشور مسلمان نگذاشتم.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۰۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
اما مراکش یک کشور اسلامی هست و من تا پای جون از مراکش دفاع میکنم وخیلی ناراحت هستم که باختن ولی خیلی خوب تلاش کردن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
وحشی بودنشونو باید نشون میدادن
اینا همونان که چند وقت پیش ایرانو تحریم کردن
آخرین اخبار