معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح کتابخانه کلاسی با عنوان "یار مهربان" در مدارس ابتدایی استان آغاز شد.

سیدجمال رحیمی در آئین افتتاح طرح کتابخانه کلاسی با عنوان "یار مهربان" در دبستان شهید علی پور یاسوج گفت: این طرح باهدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، کتابداری و کتابخوانی میان دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می‌شود.

او افزود: دانش افزایی، آشنایی با شیوه‌های نوین علمی مطالعه، استفاده بهینه از زمان برای کسب معلومات و مشارکت دانش آموزان و خانواده‌ها برای توسعه کتابخانه‌های کلاسی از دیگر اهداف این طرح است.

رحیمی با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی این طرح را دانش آموزان همان کلاس بر عهده دارند، ادامه داد: معلمان و دانش آموزان با اهدای کتاب‌ها به کتابخانه کلاس خود و معرفی کتاب‌های مفید به یکدیگر علاوه بر تقویت روحیه مشارکت پذیری موجب گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: با اجرای این طرح در سایر مدارس استان شاهد گسترش فرهنگ مطالعه دانش آموزان از دوران کودکی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی آن‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.