رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: با انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در ارومیه، خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان طی یک عملیات اطلاعاتی، موفق شدند افرادی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر به صورت باندی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی بر موضوع مشخص شد که متهمان با یک دستگاه خودرو پراید، در حال انتقال مواد مخدر به یکی از محلات ارومیه هستند.

وی افزود: با هوشیاری ماموران پس از کسب مجوز از مقام قضائی، طی عملیات ضربتی در بازرسی از منزل متهمان مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ جلیل پناه خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.