عرین الاسود در واکنش به فراخوان شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجد الاقصی، با صدور فراخوانی خواستار بسیج هشت روزه مردم شد.

گروه عرین الاسود در بیانیه‌ای اعلام کرد «نیرو‌های عرین الاسود روز جمعه توانستند خودروی شهرک نشینان را زیر نظر گرفته و هدف قرار دهند. این پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران علیه مردم ما و انتقام خون شهدا و رهبران ما است. با خدا عهد می‌بندیم و سپس به مردم خود قول می‌دهیم که تفنگ‌هایمان به سوی این رژیم و گله‌های شهرک‌نشین‌هایش که توهم داشتند که این سرزمین در مقابل عیاشی‌هایشان بی‌قانون است، نشانه رود.»

به گزارش المیادین، در فراخوان عرین الاسود، روز یکشنبه روز آغازین بسیج مردم خوانده شد و آمده است، کسانی که توان حضور در مسجد الاقصی را دارند خود را به این مکان برسانند و از مسجد حمایت کنند ضمن اینکه اهالی نابلس باید در برابر فریب اشغالگران هوشیار باشند.

این مجموعه به شهرک نشینان هشدار داد، ارتش به شما دروغ می‌گوید، از خانه هایتان خارج نشوید، زیرا ما در تمامی کوچه وخیابان‌ها برای یافتن شما‌ها حضور داریم. عرین الاسود پایان نیافت بلکه عناصرش همچنان برای آسیب زدن به شما در میدان حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۰۹:۳۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
پس کو پس کجان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار