مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۱ ورزشکار این استان امسال در رشته‌های مختلف نظیر کشتی، ووشو و دو و میدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

ادهم کُرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۳۵ هزار و ۱۳۸ ورزشکار بطور سازمان یافته در هیات مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند که تاکنون موفق به کسب بیش‌از ۲۵۰ مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی در ۳۶ رشته شده‌اند.

وی افزود: همچنین امسال ۲۱۱ ورزشکار موفق سیستان و بلوچستان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام و این استان میزبان ۳۳ دوره رقابت‌های قهرمانی کشور شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از اعزام ۶ ورزشکار استان به رقابت‌های آسیایی در سالجاری خبر داد و گفت: با درخش ورزشکاران این استان موفق به کسب سه مدال آسیایی برای کشور شد.

وی افزود: همچنین با اعزام پنج ورزشکار سیستان و بلوچستان به رقابت‌های جهانی شاهد کسب یک مدال برای کشور بودیم.

کُرد زابلی گفت: به منظور شکوفایی هر چه بهتر استعدادهای ورزشکاران سیستان و بلوچستان امسال ۶۰ طرح ورزشی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهارداشت: افتتاح ۵۷ زمین چمن مصنوعی از مهمترین طرح‌های ورزشی امسال سیستان و بلوچستان بوده که با هدف افزایش سرانه ورزش بویژه در مناطق مرزی استان اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار