آیت الله اعرافی گفت: پژوهش‌ها در دانشگاه ها، صنعت، آموزش و پرورش و حوزه باید کارآمد، کاربردی و موثر باشد و همه ادارات رویکرد پژوهشی پیدا کنند.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در نشست شورای فرهنگ عمومی میبد بر لزوم برنامه ریزی و فعال شدن ستاد دهه فجر تاکید کرد و گفت: در دهه فجر امسال باید هم برنامه جامع، قوی و موثرتر، حماسی و اجتماعی تدارک دید و هم برنامه بصیرت افزا و عمقی در مراکز، آموزش و پرورش، صنعت و مسجد و ادارات داشته باشیم.

او با اشاره به حوادث اخیر کشور، از مدیریت این بحران تقدیر و تشکر کرد و افزود: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا جلوی اغتشاش گرفته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هر جایی که احساس خطر شود باید اداره تبلیغات اسلامی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به سراغ آن رفته و گره مسائل را با تعامل و پیشگیرانه باز کنند.

او با گرامی‎داشت هفته پژوهش تصریح کرد: پژوهش‌ها در دانشگاه ها، صنعت، آموزش و پرورش و حوزه باید کارآمد، کاربردی و موثر باشد و همه ادارات رویکرد پژوهشی پیدا کنند.

اعرافی ادامه داد: فرمانداری هم ابلاغیه مشترکی برای حرکت به سمت رویکرد‌های پژوهشی ادارات و تقویت ارتباطشان با دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی به دستگاه‌ها ارائه کند.

امام جمه میبد همچنین با تسلیت ایام فاطمیه گفت: ایام فاطمیه دوم فرصتی برای فعال شدن فضای فرهنگی شهر است و باید تبلیغات اسلامی تلاش کند مراسم‌ها در حوزه تبیین و تفسیر درست از زن مسلمان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.