شهریاری گفت: دائم در حال پیگیری مشکل کمبود دارو هستیم.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره کمبود دارو گفت: ما راجع به دارو دائم در حال پیگیری هستیم و هنوز هم کمبود‌هایی وجود دارد.

وی اظهار کرد: سازمان غذا و دارو در حال تلاش است و مشکلات را ما پیگیری و اطلاع رسانی می‌کنیم و امیدواریم که این مشکل حل شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: مسئول اصلی دارو، وزارت بهداشت است که باید این امر را پیگیری کنند البته یکسری مشکلات مربوط به بانک مرکزی است که باید به موقع ارز را بدهند و سازمان برنامه و بودجه باید به موقع منابع مالی را اختصاص دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیز اگر یک گرم مغز توسرت بود میفهمیدی که دارو راامریکا تحریم نکرده است حالا گیریم تحریم کرده چطور نظام برای فلان قطعه هواپیما ونیروگاه و.... میگویند تحریم را دور میزنند وان قطعه را وارد میکنند حالا چرا دارو را نمیخواهند وارد کنند بگذار بحساب اسلامیت وانسانیت مسئولان درثانی الان چطور توانستند انتی وبیوتیک را ازهند وارد کنند تحریم نبودیم؟ پس دولت ارز ندارد تا دارو بخرد ویا نمیخواهد برای بیماران سرطانی وشیمی درمانی داروی موثر وارد کند
آخرین اخبار