مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزرات ورزش و جوانان گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های خوبی از لحاظ اقلیمی برای برپایی کمپ‌های ورزشی و برگزاری اردوبام‌های تیم‌های ورزشی دارد.

آرش فرهادیان روز یکشنبه در شورای‌عالی ورزش چهارمحال و بختیاری گفت: وزارت ورزش و جوانان برای اعزام تیم‌های ورزشی به خارج از کشور به‌منظور برپایی اردو‌های ورزشی مخالف است.

وی افزود:هم‌اکنون بسیاری از کلان‌شهر‌ها با آلودگی هوا مواجه هستند، اما این در حالی است که استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری بهترین آب و هوا برای برگزاری اردو‌های ورزشی را دارند.


بیشتر بخوانید


فرهادیان تصریح کرد: در نشست‌های شورای‌عالی ورزش باید اقدامات قابل انجام در راستای فعال‌سازی ظرفیت‌های هر استان تشریح، تبیین و اعلام شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه جوانان یادآور شد: در وزارت ورزش و جوانان آیین‌نامه‌هایی برای تسهیلات و استخدام قهرمانان ورزشی وجود دارد که براساس آن قهرمانان ملی و جهانی واجد شرایط می‌توانند از این تسهیلات و فرصت استخدام بهره‌مند شوند.

فرهادیان با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب برخی دستگاه‌های اجرایی در زیرساخت‌های ورزشی اظهار داشت: باید از این امکانات برای توسعه ورزش استان‌ها بهره‌گیری شود.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری در رشته‌های قهرمانی مانند ووشو، بسکتبال، هندبال و قایق‌رانی ظرفیت‌های مطلوبی دارد و ورزشکاران این رشته‌ها جزو افراد موفق هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار