پشت پرده اصرار لوکادیا برای خروج از ایران

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس خواستار ترک ایران در آستانه بازی دربی شده است.

 در حالی که تیم  فوتبال پرسپولیس باید به مصاف تیم فوتبال استقلال در روز سه شنبه برود اما پافشاری یورگن لوکادیا برای خروج از ایران باعث بروز مسائل حاشیه ای برای سرخپوشان پایتخت شده است. 

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس بدون آن‌که درباره غیبت خود و دلیل آن به باشگاه و تیم خبر و اطلاعی بدهد در تمرین امروز  غایب بود. این اتفاق در حالی روی داد که باشگاه تعهدات مالی خود نسبت به این بازیکن را تمام و کمال انجام داده و از این ناحیه مشکلی وجود ندارد.

این بازیکن در جریان پیگیری موضوع از سوی باشگاه نیز بر این مسئله تاکید داشت و اقدام و اضطرار او برای سفر، صرفا به دلیل مشکلات خانوادگی است و از ناحیه انجام تعهدات قراردادی از سوی باشگاه مشکلی وجود ندارد که سبب این اقدام شده باشد.

او در آستانه مسابقه دربی دلیل این اقدام خود را بیماری همسرش اعلام کرده و این که می‌خواهد خود را به او و فرزندانش برساند.

این در حالی است که  در این ارتباط که در تلاش برای سفر است مطلبی را به باشگاه اعلام نکرده بود. از سوی دیگر با توجه به صدور ویزای کار برای این بازیکن، فرایند خروج بازیکن مستلزم انجام پاره‌ای امور از جمله دریافت مفاصاحساب مالیاتی است که مستلزم صرف حداقل زمانی خواهد بود.

این بازیکن که همچنان در تهران حضور دارد بامداد امروز فرودگاه امام را به سمت محل اقامتش ترک کرد اما از صبح امروز تاکنون در فرودگاه امام خمینی حاضر است تا بتواند ایران را به مقصد اسپانیا ترک کند.

همچنین استوری همسر لوکادیا هم نشان می دهد که بهانه این بازیکن به علت مشکلات خانوادگی اصلا پذیرفتنی نیست. البته شایعات و خبرهای غیر رسمی هم منتشر شده که سفارت هلند از این مهاجم خواسته به علت اتفاقات اخیر ایران را ترک کند و حالا او به این توصیه گوش کرده است. 

به طور حتم غیبت لوکادیا در دربی بعد از مصدومیت دیاباته می تواند خبر بدی برای گل محمدی باشد که دوست داشت با 2 مهاجم خارجی به مصاف رقیب دیرینه استقلال برود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار