معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان این استان برای رفع مشکلات مرتبط با رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل کوتاهی نخواهند کرد و قدردان تلاش‌های فعالان این حوزه هستیم.

محسن حسین‌میرزایی به‌مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان در حاشیه بازدید از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در نشست با فعالان ناوگان حمل و نقل عمومی استان تاکید کرد: از فعالان این عرصه در استان که در شرایط کنونی به فراخوان معاندان نظام گوش ندادند و دست رد به سینه دشمن زدند، قدردانی می‌شود.

وی افزود: رانندگان چهارمحال و بختیاری ثابت کردند عاشق ائمه اطهار (ع)، نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم هستند و به معاندان و بدخواهان کشور پاسخ «نه» دانند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی تصریح کرد: هر صنفی در کنار مردم بماند و با غم و شادی آنان شریک باشد، برای مسئولان کشور و استان قابل احترام است و رانندگان در صف نخست این مهم هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سالانه مراسم اربعین حسینی یادآور شد: رانندگان در جابه‌جایی زائران این مراسم نقش مستقیم داشتند که به‌طور یقین از معنویات همایش بزرگ اربعین بهره‌مند خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان استان برای رفع مشکلات رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل عمومی کوتاهی نخواهند کرد.

وی گفت: مردم، مسئولان و قشر‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری از یک خانواده هستند و برای دست‌یابی به پیشرفت و توسعه باید وحدت، اتحاد و همدلی داشته باشیم.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران همواره نقش مهم و اثرگذاری داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری هم از رشد ۱۲.۷ درصدی جابه‌جایی مسافر در این استان طی هشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از استان جابه‌جا شده است.

روح‌الله غلامی اظهار داشت: در این استان ۲ هزار و ۱۹۰ وسیله نقلیه مسافری به همراه چهار هزار راننده فعال است که سه درصد ناوگان مسافربری و چهار درصد رانندگان این حوزه کشور را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین از جابه‌جایی چهار میلیون تن کالا از سوی ناوگان باری استان طی هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار راننده در استان با هفت هزار و ۹۰۰ ناوگان در حوزه بار فعالیت دارند و در سالجاری یک درصد از مجموع بار کل کشور را جابه‌جا کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۶ هزار ناوگان وانت‌بار نیز در استان فعال است که ۲.۷ درصد ناوگان کشور را به خود اختصاص داده است.

غلامی با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت حمل و نقل کالا و ۶۰ شرکت حمل و نقل مسافری در استان، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ انجمن صنفی از جمله انجمن صنفی رانندگان، انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان و انجمن‌های کارفرمایی حمل و نقل کالا و مسافری در این استان حقوق صنفی رانندگان را پیگیری می‌کنند.

وی از صدور ۲۲ هزار و ۵۴۱ برگه معاینه فنی در استان طی هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: در استان سه مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از بررسی ۸۶ مورد تخلف رانندگان استان در کمیسیون ماده ۱۱ و رسیدگی به ۷۳ مورد تخلف شرکت‌ها در کمیسیون ماده ۱۲ طی سالجاری خبر داد و گفت: سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار