مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد اعتبار مورد نیاز برای هوشمندسازی دوگنبدان را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

سید محمد هادی امیری روز دوشنبه در دیدار با شهردار دوگنبدان افزود: شهر دوگنبدان نخستین شهر در کهگیلویه و بویراحمد است که هوشمند سازی خواهد شد.

او با بیان اینکه هدف اصلی هوشمندسازی شهری ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است، افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای هوشمند سازی شهر به منظور بهبود کیفیت خدمات دولتی ارائه شده و بالا بردن سطح رفاه افراد جامعه نیاز است.

امیری می‌گوید: زیرساخت‌های مربوط به شهر الکترونیک و خدمات مربوط به آن سال‌ها است که فراهم شده، اما چنانچه زندگی شهروندان با وجود این فناوری‌ها، ارتقا پیدا نکند، شهر هوشمند به معنای واقعی محقق نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شرکت مخابرات به منظور تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند و در انعقاد این تفاهم نامه همه نقاط شهر دوگنبدان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری تجهیز خواهد کرد.

او از حمایت‌ها و همراهی شهردار دوگنبدان به ضرورت تجهیز این شهرستان به فیبر نوری تقدیر و اضافه کرد: در این طرح فیبر نوری، نگهداری و پشتیبانی آن به صورت رایگان از سوی مخابرات انجام و شهرداری دوگنبدان باید مسیر‌های پیشنهادی اجرای این طرح را حفاری کند.

به گفته امیری؛ هوشمندسازی فرایند‌ها و زیرساخت‌ها موجب تسهیل در خدمت سازی به مردم و کاهش تردد غیرضروری مردم می‌شود.

او می‌گوید: شهر هوشمند توسعه مدیریت شهری، خانواده و جامعه را به دنبال دارد و در سطح کلان کسب و کار‌های خصوصی و دولتی توسعه بهتری خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.