فراخوان جشنواره ملی فرهنگی‌ هنری شهر فرهنگ در اصفهان

شهردار بهارستان گفت: هموطنان و مدیران شهرداری‌ها در سراسر کشور برای شرکت در جشنواره ملی فرهنگی‌ هنری شهر فرهنگ تا تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

محمد شبانی گفت: جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ با محوریت تولیدات فرهنگ شهروندی به میزبانی و ابتکار شهرداری بهارستان برگزار می‌شود.

شهردار بهارستان به عنوان میزبان و برگزار کننده این جشنواره در آیین رونمایی از پوستر جشنواره و آغاز روند اجرایی گفت:با حضور مرتضوی استاندارد اصفهان، شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، جناب احمدی فرماندار شهرستان اصفهان و جمعی از مدیران استانی شهرستانی و شهری، رونمایی پوستر جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ با محوریت تولیدات فرهنگ شهروندی به میزبانی و ابتکار شهرداری بهارستان انجام شد.

او افزود: این جشنواره فرهنگی هنری در دو بخش ویژه شهرداری‌های سراسر کشور و عموم شهروندان برگزار خواهد شد و برای شرکت در این جشنواره باید آثار و تولیدات در زمینه فرهنگ شهروندی به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرداری بهارستان اصفهان ارسال شود.

شبانی عنوان کرد: هموطنان و مدیران  شهرداری‌ها در سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره تا تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

شهردار بهارستان تصریح کرد: هدف شهرداری بهارستان از برگزاری این جشنواره ملی فرهنگی هنری ایجاد یک ارتباط سازنده بین هنرمندان و صاحبان آثار در زمینه فرهنگ شهروندی و شهرداری‌ها و علاوه بر آن ایجاد یک گنجینه از مجموعه تولیدات شهرداری‌های کشور و همچنین آثار هنرمندان بزرگوار و توانمند جمهوری اسلامی ایران است که به فضل الهی پس از پایان این جشنواره مجموعه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ، در اختیار کلیه شهرداری‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد تا متولیان امر بتوانند علاوه بر استفاده از ابتکارات و تولیدات سایر شهرداری‌های سراسر کشور از آثار هنرمندان خوب و توانمند و شناخته شده و یا گمنام در سراسر کشور نیز به بهترین شکل استفاده کنند.

او بیان کرد: پس از انجام داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط اساتید خبره دانشگاهی، آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ به میزبانی شهرداری بهارستان در ایام دهه مبارک فجر انجام خواهد شد و به آثار برتر هدایایی به رسم یادبود و به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت از طرف دانشگاه جامع علمی کاربردی اهدا خواهد شد.

شبانی ادامه داد: امیدواریم با تلاش همه مسئولان مربوطه در اجرا و توسعه فرهنگ شهروندی روز‌هایی زیباتر از قبل برای هم وطنان بزرگوارمان در هر گوشه از ایران اسلامی رقم خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.