فرمانده انتظامی مهاباد گفت: عاملان و اعضای باند سرقت کابل‌های انتقال برق که موجب خاموشی‌های گسترده معابر سطح شهرستان شده بودند، با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت کابل و ترانس‌های برق و همچنین دکل و تجهیزات مخابراتی در حوزه استحفاظی این شهرستان به ویژه در معابر مراتب در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقاتی، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان و متلاشی کردن این باند سه نفره شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: از این سارقان مقادیر قابل توجهی سیم مسی و تجهیزات مخابراتی کشف شد که متهمان پس از اعتراف به بزه ارتکابی خود با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ توحیدی اظهار کرد: سارقان در مدت ناآرامی‌های اخیر و با سو استفاده از وضعیت موجود اقدام به سرقت اموال عمومی می‌کردند که موجب ناراضایتی زیاد شهروندان به دلیل خاموشی معابر و مناطق مختلف شهرستان شده بود.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه سرقت کابل و یا دیگر تجهیزات برق و مخابرات مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.