فرماندار گیلانغرب:

۲۹ مدرسه کانکسی و سنگی در شهرستان وجود دارد

فرماندار گیلانغرب با اشاره به مشکلات کمبود تجهیزات و فضا‌های آموزشی، گفت: ۱۶ مدرسه کانکسی و ۱۳ مدرسه سنگی در سطح شهرستان وجود دارد و بسیاری از مدارس نیز همچنان کمبود امکانات و نیاز به بهسازی دارند.

وحید محمدی فرماندار گیلانغرب روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب و بخش گواور با حضور نماینده شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان همچنین از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات امسال به توسعه و تجهیز و تعمیرات مدارس شهرستان خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر لزوم ارتقای سطح آموزش و پرورش در کشور گفت: اختصاص بودجه به آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

«شهریار حیدری» افزود: با تلاش مجلس طرح رتبه بندی و توجه به معیشت معلمان به سرانجام رسید و اولین مرحله در احکام معلمان صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم از افزایش سرانه ورزشی مدارس خبر داد و گفت: توجه به اهمیت مسائل پرورشی در اولویت وزارت آموزش وپرورش است.

«سلمان محمدی» افزود: با صدور مرحله نخست احکام طرح رتبه بندی معلمان، استان کرمانشاه از این حیث رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

«مرزبان نظری» مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه هم از تامین اعتبار احداث یک مدرسه روستایی در دهستان ویژنان، احداث زمین چمن ۹ نفره در شهر گیلانغرب، آسفالت محوطه مدارس شهری و ایزوبام مدارس دارای مشکل شهرستان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.