خادمیاران رضوی باید، خادم و مروج فرهنگ اهل بیت در جامعه اسلامی باشند

در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی،مسئولین ستادی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با حجت الاسلام و المسلمین حمیدی دیدار و گفتگو کردند.

در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دبیر و مسئولین ستادی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با حجت الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان با تجلیل از خدمات و عملکرد کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: خادمیاران رضوی نقش موثری در جهت خدمت به مردم و ترویج فرهنگ اهل بیت خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه خدمتگزاری نیازی نیست حتما در چارچوب حرم مطهر باشدTگفت: طرح خادمیاری یکی از طرح‌های نو و دستاورد‌های تولیت سابق آستان قدس رضوی بود که خوشبختانه در کشور توسعه پیدا کرده است.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه منظور از خادم بودن این است که خادم و مروج فرهنگ و سیره اهل بیت باشیم بیان داشت: دلیل بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه امروز ناشی از دوری از فرهنگ اهل بیت است.

او تاکید کرد: خادمیاران رضوی خود باید فرهنگ اهل بیت را اول به درستی بشناسند و سپس این فرهنگ را در جامعه توسعه و ترویج دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانبا مثبت ارزیابی کردن عملکرد کانون‌های تخصصی خدمت رضوی گفت: کانون‌های تخصصی باید سیره عملی اهل بیت را در جامعه پیاده سازی کنند.

او از کانون‌های خدمت رضوی و سازمان‌های فرهنگی خواست تا کار‌ها و فعالیت‌های فرهنگی را بیش از گذشته توسعه دهند چرا که کارفرهنگی نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

سعید کاظمی پور، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان هم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان ارائه کردو در پایان تابلو فرش حرم مطهر رضوی به حجت الاسلام حمیدی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار