معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار در استان هر کیلو تخم مرغ ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بیش از این قیمت تخلف است.

اشرفی در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با استفاده از دستگاه‌های پز موجود در نانوایی‌ها میزان خروجی آرد از نانوایی‌ها باید مشخص شود.

به گفته او با توجه به اینکه در خصوص آرد مشکلی در استان نداریم، اگر نانوایی‌های اقدام به فروش آرد نمی‌کند و خواستار آرد بیشتری باشد، به نانوایی‌های مورد نظر آرد داده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باید مشکلات نانوایی‌ها به خوبی شناسایی شوند تا راهکار‌های لازم برای حل آن‌ها ارائه شود.

اشرفی اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار هر کیلو تخم مرغ ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و فروش بیش از این قیمت جنبه قانونی ندارد.

معاون استاندار گفت: فرمانداران شهرستان‌ها باید پاسخگوی عملکرد کمیسیون تنظیم بازار در زمینه افزایش قیمت تخم مرغ باشند.

اشرفی با تاکید بر اینکه نباید به تولید کننده و مصرف کننده اجحافی شود، تصریح کرد: در چهار سال گذشته هیچ گاه آنالیز کشتارگاه‌های مرغ ارائه نشده است.

او ادامه داد: خرید میوه شب عید توسط مباشر و از طریق سامانه خرید و فروش سازمان تعاون روستای باید انجام شود و هرچه زودتر برای مدیریت این موضوع، کمیته استانی خرید میوه شب عید برگزار شود.

اشرفی با توجه به افزایش قیمت سیب و پیاز خواستار ورود سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی در این زمینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.