خیلی‌ها باختند و سرمربی‌شان را تغییر ندادند

تاج: کی روش و برانکو گزینه سرمربی گری تیم ملی هستند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر می‌گویید در زمان حضور اسکوچیچ با کی‌روش مذاکره کرده‌ایم مدارکش را به مردم نشان دهید.

مهدی تاج در مورد اینکه مدارکی وجود دارد که با کی‌روش در زمان اسکوچیچ مذاکره‌هایی صورت گرفته گفت: این‌ها را به من نه، به مردم نشان بدهید. من نه دیده‌ام، نه شنیده‌ام، اگر سراغ دارید به مردم نشان بدهید.

وی در مورد بیانیه فدراسیون فوتبال علیه اسکوچیچ که پیگیرد قانونی خواهد داشت گفت: ادعا‌هایی توسط من برای یک نفر علیه یک نفر در کشور دیگری صورت می‌گیرد. پرسپولیس زمانی که باشگاه النصر از او شکایت کرد آن زمان من در فدراسیون فوتبال هم مسئولیتی نداشتم. من استوری گذاشتم و گفتم به عنوان نایب رئیس AFC این مساله درست نیست، ولی من با همین استوری به کمیته انضباطی AFC و فیفا و دادگاه عالی ورزش کشیده شدم. آیا حرف بدی زده بودم؟ ولی آنجا النصر به AFC شکایت کرد و بعد حرفم را شنید، ولی رایی صادر نکرد، اما آن‌ها رفتند از من و پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش شکایت کردند که من و پرسپولیس وکیل‌های جداگانه گرفتم و حتی علیه AFC هم شکایت کردند که در آنجا هم رای به نفع ما صادر کردند؛ بنابراین می‌توان پیگیری حقوقی کرد اگر هم بخش حقوقی ما شکایت کرده باشد کار غیر قانونی انجام نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اظهارات برخی بازیکنان درخصوص نگه داشتن کی‌روش در تیم ملی، خاطرنشان کرد: من کی‌روش را حفظ می‌کنم یا فلان مربی را می‌آورم، من که با بازیکنان چند روز بودم و می‌دانم که مثلاً آزمون نمی‌تواند مربی را نگه دارد.

تاج در مورد اینکه تیم ملی نتیجه خوبی در جام جهانی نگرفت گفت: تیم ملی با هیچ دوره‌ای در این دوره قابل مقایسه نبود و همه تلاش‌ها برای عادی‌سازی فضای مسابقه بود و یکسری از داخل و خارج و دوستی مثل شما یا دشمنی در جایی دیگر و... شرایط عادی نبود. در مثالی در عربی می‌گویند درک کردنی هست، اما وصف کردنی نیست. خیلی‌ها می‌دانند در داخل و خارج چه افرادی علیه تیم ملی کار می‌کردند.

وی افزود: من نیامده‌ام از مربی دفاع کنم و نه احساسی حرف بزنم. شاید بخواهید کی‌روش را له کنید. من انتظار باخت سنگین مقابل انگلیس را نداشتم و از مردم هم عذرخواهی کردم. مگر می‌شود بگویم که بد نتیجه گرفته‌ایم و عذرخواهی هم نکنیم؟ اگر بخواهیم مسائل را باز کنیم که هیچ اگر قابل درک است که. دروازه‌بان تیم ملی در آغاز مسابقه مصدوم شد و دروازه‌بان تعویض شد و همه ما انتظار دیگری داشتیم.

وی تصریح کرد: چه اتفاقی افتاد که ما به انگلیس باختیم و بد هم باختیم، اما هرچه از زمان بازی گذشت بهتر شدیم و دو گل هم به انگلیس زدیم. در نیمه دوم ۳ بر ۲ باختیم و دوبار هم توپ را به میله زدیم!

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: شرایط عادی نبود در بازی با انگلیس، اما ۴ روز بعد بحث‌هایی بین مدیران و بازیکنان پیش آمد و خودشان به نتیجه رسیدند که اتفاقات خوبی نبوده است، اما مقابل ولز بازی قابل قبولی انجام دادیم؛ حتی با آمریکا که بازنده شدیم تیم ملی ایران بازی کرد. تا دقیقه ۹۹ هم آماده صعود بودیم و نصف قدم تا صعود فاصله داشتیم حتی به داور برای یک پنالتی اعتراض کردیم. گفت اگر هم پنالتی بود هم وقت تمام شده است و این حرف داور حرف درستی بود.

تاج در مورد اینکه تیم ملی مدیر فنی دارد یا خیر، گفت: خیر؛ کی‌روش خودش فنی است و ما در ۲۰۱۸ هم نداشتیم و در بازی‌های اسکوچیچ هم مدیر فنی نداشتیم.

وی در مورد اینکه چرا سرمربی تیم ملی انتخاب نمی‌شود، گفت: خیلی تیم‌ها مثل قطر که میزبان مسابقات هم بود خوب هم نتیجه نگرفت، اما قطر و عربستان هم بعد از باخت هم سرمربی تیمشان را عوض نکردند. عربستان هم مثل ما باخت. ما هم به همین قهرمان جهان یک بر صفر بازنده شدیم و ولز را بردیم و این‌ها را کنار هم برای چی می‌گذارید؟ می‌خواهید کی‌روش را بکوبید؟ 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه حشمت مهاجرانی و علی پروین را قبول دارید پس بگویید که چرا تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نمی‌شود، تصریح کرد: خیلی‌ها باختند و سرمربی‌شان را تغییر ندادند و احساس می‌کردند با همین نفرات کارشان را ادامه دادند. انگلیس هم به حساب خودش هم خوب نتیجه نگرفت و تغییر نداد. آلمان هم سرمربی خود را تغییر نداده عربستان هم همین طور، ما هم احساسی نمی‌خواهیم عمل کنیم. هم کی‌روش و هم دیگران جز گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند. تیم ملی کشور است و تیم آقای تاج نیست که بخواهم فقط من تصمیم بگیرم. من اشتباهاتی داشته‌ام و بازهم اشتباه خواهم کرد. بهترین تصمیم انتخاب کی‌روش برای حضور در جام جهانی است. 

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت: باید این مبلغ را پرداخت کنیم. خوشبختانه فیفا در حال کمک کردن مبلغی به فدراسیون فوتبال است تا پول ویلموتس پرداخت شود. این مبلغ پرداخت هم شده است. پرونده ویلموتس ۴ میلیون دلار جریمه بود که ۶ میلیون دلار همراه با جرائم و ۵ درصدی که در رأی آمده بود با احتساب این مبالغ پرونده ویلموتس حدود ۶ میلیون دلار می‌شد.

تاج تأکید کرد: اگر رأی به ضررمان شد باید ۹.۶ میلیون دلار پرداخت می‌کردیم. خوشبختانه با اعتراض فدراسیون و پیگیری‌های انجام شده و وکلایی که در مجموعه قبلی کمک کردند و همچنین وکلای نهاد ریاست جمهور رأی شکسته شد در این حال جریمه‌ها نیز از بین می‌رود. هر حکمی در دادگاه CAS شکسته شود همه جریمه‌هایش بخشیده می‌شود، اما اصل مبلغ هم نصف شد. اکنون ۳.۵ میلیون دلار باید پرداخت کنیم.

وی در مورد وضعیت توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شرکت شستا به دلیل محقق نشدن وام این شرکت برای تحویل ۲ میلیون یورو به مارک ویلموتس اظهار داشت: آن موضوع قابل رسیدگی است و هر ادعایی را می‌توانند رسیدگی کن و ما هم مکلف به پاسخگویی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا برانکو جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی است، گفت: اسم برانکو هم مطرح است.

تاج در خصوص اینکه آیا مذاکره میرشاد ماجدی با این مربی در عمان صحت دارد، توضیح داد: خیر، ماجدی مسئولیتی برای این کار نداشت. ما مذاکره‌ای با برانکو نکرده‌ایم اگر هم قرار است فدراسیون مذاکره‌ای انجام دهد باید من در جریان باشم و با برانکو و کی‌روش و هیچ گزینه دیگری هنوز صحبت نکرده‌ایم.

وی در خصوص اینکه آیا مربی ایرانی نیز جزو گزینه‌های سرمربی تیم ملی است، عنوان کرد: چیزی که به ذهن من می‌آید مجموعه مربیان ایرانی بزرگواری داریم. خودم هم با خیلی از مربیان ایرانی مثل مرحوم پورحیدری، مرحوم حجازی، محمد مایلی‌کهن، علی دایی، فرهاد کاظمی و ... کار کرده‌ام که همگی محترم و عزیز هستند. نیت من این است که از سرمربیانم دفاع کنم.

مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان در مورد اینکه ناصر حجازی همیشه از او تعریف می‌کرد، گفت: زمانی که حجازی در سپاهان سرمربی ما بود بازی‌های لیگ جزیی بود. یک نیم فصل با آن مرحوم ۳ امتیاز گرفتیم. یادم هست تماشاگران به من و او چیز‌های می‌گفتند. اولین دوره‌ای بود که حجازی پس از حضور در بنگلادش به ایران آمد. پس از حضور حجازی در سپاهان او را به ذوب‌آهن بردیم.

تاج اضافه کرد: هدف نهایی من هم اهتزاز پرچم تیم ملی است. اگر انتقادی هم هست مهم این است که ما بفهمیم این انتقاد بوی شخصی ندارد و برای کشور است. ما و صداوسیما سرباز این کشور هستیم. من وقتی عضو هیأت مدیره پرسپولیس بودم با علی پروین کار کردم.

وی در مورد اینکه با توجه به سابقه مدیریتی‌اش انتظار می‌رود شفاف پاسخ بدهد و به همین دلیل بهتر است گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی را بگوید، پاسخ داد: من اکنون نمی‌توانم گزینه‌ها را بگویم. کی‌روش یکی از گزینه‌ها است مگر می‌شود در مورد تیم ملی کشور فکر نکنیم؟

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا جواد نکونام جزو گزینه‌های سرمربی ملی است، گفت: قرار بود نکونام کمک کی‌روش شود. می‌خواستیم یک ایرانی‌سازی که فکر می‌کردیم مدل موفقی است انجام بدهیم به نکونام گفتیم شما در جام جهانی دستیار کی‌روش می‌شوید و هر نتیجه‌ای چه خوب چه بد در این رقابت‌ها بگیریم و حتی اگر هر سه بازی را هم می‌بردیم کی‌روش مدیر فنی و شما سرمربی در جام ملت‌ها می‌شوید اما جواد نتوانست بیاید.

تاج در خصوص اینکه نکونام اعلام کرده هیچکس از فدراسیون با من تماس نگرفته است، پاسخ داد: کی‌روش و دوستان من با او صحبت کرده بودند. خود من با گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و حتی ابراهیمی مدیرعامل کارخانه فولاد صحبت کردم. اما بگذریم.

وی در خصوص اینکه آیا با فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری صحبت شده است، عنوان کرد: مجیدی جزو گزینه‌های خوبی است که می‌تواند به کشور ما کمک کند و من با قلعه‌نویی صحبتی نکردم و علی دایی هم جزو گزینه‌ها است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پاداش بازیکنان تیم ملی و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون مثل وام 10 میلیاردی برای تیم ملی و پاداش 30-40 میلیونی به کارمندان فدراسیون گفت: فدراسیون فوتبال آیین‌نامه‌ای دارد و مطابق مقررات برای برد و مساوی پاداش تعیین می‌کند، باخت که پاداشی ندارد. این آیین‌نامه سال‌ها است که اجرا می‌شود. مقابل انگلستان نبردیم و پاداشی هم ندادیم. وقتی ولز را بردیم باید پاداش پرداخت می‌کردیم و این کار را هم انجام دادیم. در بازی با آمریکا هم نبردیم و پاداش ندادیم.

تاج ادامه داد: پاداش صعود به جام جهانی که باید به بازیکنان تعلق می‌گرفت مربوط به قبل است. هنوز حواله خودرو به آنها پرداخت نشده اما بنا است پرداخت شود.

وی در خصوص اینکه مهدی نبی مدعی شده بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم بازی با الجزایر نمی‌خواستند به زمین بیایند و در شرایطی که در آن زمان وزیر ورزش در محل اردوی تمرین تیم ملی در دوحه قطر بود، اظهار داشت: من بازی با الجزایر را ندیدم. یادم هست تیم ما در قطر مشکلاتی جدی داشت و خودم با شیخ حمد با توجه به ارتباط بسیار خوبی که با فدراسیون قطر داریم صحبت کردم. ممکن است فدراسیون قبلی هم این کار را کرده باشد. من هم یک زنگ در آن زمان به شیخ حمد زدم در حالیکه مسئولیتی در فدراسیون نداشتم از او خواستم تلاش کنید تیم ما یک بازی با الجزایر در دوحه انجام بدهد اما آن مسابقه را ندیدم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
اون دیگه تیم ملی نیست تیم ملی تاج حساب می شه قطعا هم پشتوانه مردمی نخواهد داشت والا مردم با این عملکرد سینوسی تیم ملی و اون حاشیه های قبل و بعد فدراسیون اون همه افتضاح خواهان اخراج تاج و مافیا فوتبال که یکی از اونا کفاشیان هست هستن ولی خوب انگار قرار نقد های مردم بازم به جایی نرسه تیم ملی تبدیل به تیمی ملی مدیران بی عرضه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
ای خدا اینها تاج رو بِدن خودم با دستام می ندازم بیرون
Qatar
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
بابا تو دیگه کی هستی ؟ خجالت بکش
Canada
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
یعنی غیر از کی روش و برانکو تو این دنیا مربی دیگه ایی وجود نداره ؟ هردو تاریخ مصرفشون تموم شده کی قراره بفهمن خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تو رو خدا این تاجو بردارید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تاج نمونه برخورد نظام با مردم است در فوتبال....
Iran (Islamic Republic of)
تهرانی
۱۵:۱۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران از نظر تاج به ترتیب عبارتند از : دیدیه دشان - زین الدین زیدان - ماریو زاگالو - زلاتکو دالیچ - تیته - برانکو - بلازویچ - ایویچ مرحوم - کارلوس کیروش - جواد خیابانی - کونته - مارادونا - ساوت گیت - کرانچار مرحوم - دائی - فاتح تریم - سانتوس - رنار - فیرات - بکن باوئر - پله - زیکو - سوکراتس - ریوه لینو - فغانی - ........
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۳:۱۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
سلام . در شرایط کنونی کشور ،آوردن کی روش ،یعنی عصبانیت دوباره مردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
لعنت بر کسانی که تاج رو برگردوندند .اول اونها رو مجازات کنید بعد تاج رو البته قبلش یک جارو و خاک انداز بیاورید و همشون رو از ورزش و پستهای دولتی بیرون بیاندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
یعنی اگه صعود می‌کردیم
تاج یکی یه چک می زد بیخ گوشمون.
اینقدر پرو و بی تربیته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
رفتار تاج با دو مجری واقعا زشت بود،به نظر من اول بایدتاج رو بردارند،بعد درمورد سرمربی تصمیم بگیرند.
معلوم بود اومده بپیچونه بره.واقعا جای فردوسی پور خالیه!اگه فردوسی پور بود نه می تونست بپیچونه،نه می تونست بااین لحن صحبت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
این تاج خائن را محاکمه و مجازات کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اولین قدم برای جبران اشتباه پذیرفتن اشتباهه وقتی هنوز قبول نداره که اشتباه کرده دیگه چه انتظاری هست؟؟ مربی ژاپن که اسپانیا و آلمان رو بردن بعد از بازی بی نظیر و حذف آبرومندانه جلوی مردمش خم میشه و عذرخواهی می کنه اونوقت اینا راست راست راه می رن و به ریش مردم می خندن یه جو غیرت داشتید بعد حذف استعفا می دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
می گم حالا سرمربی تیم پیش کش...نمیشه تاج رو عوض کرد!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
تاج یه جوری طلب کار بود،
انگار هم صعود کردیم
هم ارث باباش رو خوردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
همه بهانه های آقای تاج بی پایه و اساس است سه دوره کی روش در جام جهانی باخته است دوره های قبل که فضا آرام بود هم باخت

بقیه کشورها اگر پس از باخت مربی تغییر نداده اند بار اولشان بوده نه بار سوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
ادب مرد به از دولت اوست!
کاری به نتایج ندارم از چنین فرد بی ادبی،
جوانترها و بازیکنان چی می‌خواهند، یاد بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
بی شرف فساد ویلموتس تو مهره اصلی بود سی و سه پول با تمام پلهاش بر تو ...... اون که خودت میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اسکوچیچ باید برگردد و خود شخص تاج باید بخاطر اون هزینه هایی که با ندانم کاری به وجود آورده بازداشت شود و یک مدیر فدراسیون کاربلد و خوب به میدان بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آزموده را آزمودن خطاست .هردو آزمایش پس دادند.وسالها در ایران کنگر خورده لنگر اندختن.مدبر شجاع می خواهد که بازیکن یالاری مبترزه وجوانهای تازه نفس که قلیان نکشند به فوتبال معروفی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۰:۰۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آقای تاج شما و امثال شما موجب بدبختی های موجود در کشور هستید حتی در فتنه های اخیر هم بطور غیر مستقیم دست دارید خدا نیامرزد خائن ولو اینکه به ظاهر در لباس خدمت ظاهر شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چقدر وطن فروش و خائن و فاسید در راس کارها زیاد داریم ما . کسی جز خدا واقعا تو این شرایط نمیتونه کمکمون کنه گیر بد آدمهایی افتادم خدا به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خخخخخ فوتبال بی عرضه...یعنی این همه کارشناس فوتبال و این همه فوتبالیست داریم سر جمع عرضه نداشتن تکلیف تاج رو مشخص کنن.فقط میان تو تلویزیون حرف می زنن.فقط حرف می زنن.فقط حرف می زنن.ده سال گذشت با کیروش هیچ چیزی به دست نیاورد فوتبال ما.این همه فرصت حتی یک بار هم به یک مربی ایرانی داده نشد.کیروش هر چی خواست از فوتبال ما و کشور ما گرفت و الان هم داره به ریش همه ی ما می خنده.یعنی فوتبال از این بی عرضه تر ندیدم تو دنیا.حقتوته آقایان فوتبالی...حقتونه....
فقط حرف می زنید...فقط حرف می زنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
این تاج، تاج خیانت است؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
راست میگید امثال اینو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
این تاج و کی روش اسقاطی یک دکان زدند دارند پول در می آورند مثل بقیه مسولیین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۴۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آقای تاج هم اصلا مناسب فوتبال نیست، لطفا به درخواست های مردم احترام بگذارید و ایشون رو بردارید و به جای حرام کردن بیت المال و پول مردم روستاهای دور افتاده به جیب مربی‌های خارجی یک مربی داخلی آن هم وطن دوست که دلش برای ایران بتپه و دلسوز باشه انتخاب کنید. تا کی حماقت آخه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خدا نگزره از سرت تاج
استعفا بده بی غیرت
نه خودت رو میخایم نه این مربی های بدرد نخورت رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
جناب تاج دزد به ضررش هستش کیروش بره چون این ادم براش خوبه بالاخره باهم راحتر کنار میاند برای معامله نصف نصف پس من وشما هم بودیم شاید کیروش نگه میداشتیم براشون برد یا باخت اصلا مهم نیست صحبت های دیشب تاج مشخص بود کیروش هستش جام اسیا بدبخت خیابانی سوال میکرد اصلا جواب اون سوال نمیداد معلوم نبود چی میگفت خخخخ خیابانی راحت ده کیلیو اب کرد از حرصش خخخخ با صدا سیما هم که کلا مشکل داشت تاج چرا چون دزدی واختلاس هاشو ورانت بازی شو رو میکنه ناراحته از صدا سیما خخخخ خدا به فریاد این ملت برسه ببین چه کسهایی مدیر و وزیر هستند همه رانت باز دزد اختلاس اون از وضعیت خودرو اون از دلار طلا 0........
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۰:۰۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
درود فراوان به نویسنده این مطالب که بحق گفته است کاش عمل می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
واقعا گستاخانه جواب مجری و مردم را میداد و یک ذره پشیمانی و عذرخواهی تو چهرش نبود، معلوم نیست پشت این آدم به کجا گرمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
عذرخواهی؟
طلب کار هم بود. از سنش خجالت نمی کشه، بی ادب و پرو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
احتمال جاسوس بودن کی روش با اون ترکیب وحشتناک اشتباهش دربازی با انگلیس وحتی تاج با پرونده ویلموس است پرتشون کنید بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
این دشمنان ایران کجا هستند این تاج بکشند خیال مردم را از وجود نهسش راحت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
یک ضرب المثل هست که میگد کوره پی اعصا میگرد و آب گندیده گودال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آقای تاج خودش سرطان فوتبال کشور هست تشریف ببیرند کلی از مشکلات فوتبال حل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
جناب تاججججججج اگر. مادر بزرگ من هم مربی تیم ملی بود و با. یازده نفر دفاع می‌کرد. شاید گل‌های کمتری میخورد . صدها میلیارد برای ده. سال بازیهای دفاعی و نابودی فوتبال کشور!!!!!! واقعا که......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چرا کسی این خائنین را بخاطر خیانت به مردم و بیت المال با پرداخت پولهای میلیاردی کی‌روش و ویلموتس محاکمه نمیکنهههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
اینا همش نمایشه ،اگه به صحبت های تاج توجه کنید می فهمید که تاج همچنان داره از کی روش حمایت می کنه و او حداقل تا جام ملت ها سرمربی ایرانه.اسم برانکو هم برای رد گم کنی و کاهش فشار افکار عمومی آورده
Iran (Islamic Republic of)
عقیل
۰۸:۴۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
جناب آقای تاج خوب بلدن توجیه کنن وواقعا استادن به همین فرمون برن جلو قهرمان جام جهانی سری بعد خودمونیم بلاشک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دیگه برام مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
یک بام و دو هوا نکنید از پایه فوتبال رو بسپارید به مربی و کار ریشه ایی اثربخشی دارد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دنیا پیشرفت میکنه ما پس رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
,هر چی به درد نخوره مال ایرانه.از این مسولین بگیر تا ورزش هر چیز دیگه
حیف که داره بدترین بلا ها سر ایران می‌آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
جناب تاج باز هم با خودش حساب و کتاب کرده که چون ایران توانست در جام جهانی ولز را به طور شانسی در دقایق پایانی شکست دهد در نتیجه در اسیا هم میتواند تیمهای اسیائی را که از ولز قویتر نیستند را شکست دهد پس دوباره دست به دامن کارلوس کیروش شده. اسم برانکو را هم اورده چون خودش میداند برانکو با عمان قرار داد دارد و نمیتواند بیاید پس در اصل تاج فقط یک گزینه بیشتر ندارد و انهم همان کارلوس کیروش است. از طرف دیگر او نمیخواهد که بازیکنان پا به سن گذاشته نظیر حاج صفی همولایتی او از تیم ملی خط بخورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
کاشکی برانکو رو بیارن برانکو بهتره به نظر من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
فکر کنم یک نسب فامیلی دارد این کی روش اسقاطی با تاج
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۸:۰۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
سلام . لعنت به کیروش که فوتبال ما را به فنا داد . این آقا هیچ جای دنیا نتیجه نگرفته .فقط به خاطر دوستی با آقای تاج و ارتباطات پشت پرده با ایشان گزینه شده .لعت به تاج فاسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
هر کی بتونه استرالیا و ژاپن اصلی رو ببره اون مربیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خبرنگاران جوان من شما را اینهمه ترسو نمی دونستم . نظرات را منعکس نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
رو نیست که سنگ پای قزوینه... مربی ای که از تیم جدا بشه و چندسال بعد دوباره برگرده هیچوقت نتیجه نمیتونه بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
وزارت ورزش باید منحل وبودجه به مستضعفین داده شود.هرکس می خواهد ورزش کند شخصی هزینه کمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
بنظر من هر دو مربی را استخدام کنید چون همه کارهای عمرانی در ورزش انجام شده و تعداد زیادی ورزشگاه ساخته شده و ورزشگاهی مجود هم وضعیت خیلی خوبی دارند!!!!! اگر شما بجای اینکه شب و روز فکر آوردن مربی خارجی فکر کارهای عمرانی در ورزش بودید و به ورزش پایه نو نهالان توجه می کردید تا الان هزاران شغل حداقل در ورزش ایجاد شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
کاش منم منطق بی بدیل و اعتماد به نفس فضایی آقای تاج را داشتم ^^^
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
خدانکنه
بی ادبی چیه که آرزوش رو بکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
حیف هزارها ملیارد تومنی که صرف فوتبال برای هیچ و پوچ شود اینها از کیسه بیت المالند و اشتباه بزرگی است که این تیمها خصوصی نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
کی روش ! بهتره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
لطفا اینهمه پول بیت المال که تاج وامسال اینها حیف ومیل میکنن را به مردم نشون بدین قیافه تاج عین شیاطین شده
Iran (Islamic Republic of)
عمو
۰۵:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
آقای تاج اگر با علی دایی موافقید لطفا علی کریمی و مصی علینژاد را هم بعنوان دستیار و رییس روابط عمومی انتخاب کنید.. وقتی یک متهم دارای چند پرونده میشه رییس فدراسیون بایدم همینطور حرف بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
رو که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
دست از سر تیم ملی بردار ،درست مثل زمانی که فرمودید بیمار هستید و نمی‌توانید ادامه دهید .لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
من طرفدار استقلالم ولی تیم ملی شرف همه ی ماست. برانکو رو بیارید و بذارید همه عناوین رو بگیره با تیم ملی چون واقعا میتونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
این آقای تاج کی از دست از سر فوتبال کشورمون برمیدارررره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
وقتی این برنامه دیدم خیلی تاسف خوردم مجری تهدید میکنه لاتی حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
منفورترین و خائن ترین روسای تاریخ کفاشیان و تاج هستند . خیانت‌های آنها در دوران ده سال کی‌روش و البته ویلموتس و هزینه های چندین میلیاردی به بیت المال بلاخره باید محاکمه شوند ولی چون سالها با دادن هدایای ( فرش و ... ) گرانقیمت به فیفا و کنفدراسیون آسیا آنها را حامی خود کردند تا اگر دولت یا مجلس بخواهد محاکمه کند فیفا از اونها حمایت خواهد کرد!!!! واقعا حیف از خون شهدا. که بدست خائنین داخلی در همه زمینه ها پایمال شده و کسی در این کشور جوابگوی خلافهایش نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
پول مفت بیت المال هر کاری دوست دارید میکنید
بیچاره مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تیم هم باید جوان باشه هم نباید دفاعی بازی کنه در تفکرات کی روش به هیچ کدوم نمیرسیم، باید سن تیم زیر ۲۶باشه همه کشورها بازیکنان ۲۲و... داشتند اصلا برنامه ای در فدراسیون نیست یه زمانی فولاد جوان سازی میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
کی روش فقط دفاع کردن بلد بود که این جور بازی کردن به مذاق هیچ فوتبالدوستی خوش نمیاد مخصوصا هواداران ایرانی که ارزو دارن تیم ایران هجومی و قشنگ بازی کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تاج خودش کی باشه که تعیین تکلیف می‌کنه گندزدن به فوتبال ایران بایدتاجم برکناربشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
عربستان تغییر نداد چون رنار است و‌سبک داره و بازی درست میکنند شما بجز دفاع که اونم نتونستین چکار کردین ؟
آلمان هم کلا دیر دیر عوض میکنه با چی خودتون مقایسه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام.حیف این صدهها میلیارد پول بیت المال که صرف فوتبال راکد شد،این پولها حق مردم است"واردات میلیونی خودروهای با حجم موتور متوسط1600cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی ازاد کنید و به این دلال بازی جدید بردن خودرو در بورس به بهانه کشف قیمت ولی در عمل جهت افزایش قیمت و دلالی پایان دهید،سالانه هزاران ایرانی در جاده ها با این خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند،مسئولین در محضر خداوند عالم چه جوابی برای گفتن خواهند داشت.میتوانید حتی مبادله کالا به کالا کنید و در ازای نفتی که به سایر کشورها میفروشید خودروی باکیفیت وارد کنید تا با کاهش مصرف سوخت حتی صادرات فراورده های نفتی داشته باشیم.صرفه اقتصادی که ایجاد میکنه میتوان با ان پول دستمزد تمام کارگران سایپا و ایران خودرو را داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جفتشون امتحان پس داده اند و‌چیزی برای ارائه ندارد سبک و شیوه کلا باید عوض بشود
تاج طبق معمول دنبال اینه برا منافع خودش رضایت افکار مثلا هواداران پرسپولیس جلب کند
اینهمه مربی در جهان است که خیلیها کار ندارند
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۲۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
با آمریکا خیلی بد بازی کردیم اصلا با اون طرز بازی امکان صعود نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تاج برکنار کنید.
آخرین اخبار