جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پذیرش بیماران در اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد تغییر کرده است.

ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تکذیب مطلب انتشار یافته درباره پذیرش نشدن بیماران سرپایی در اورژانس عدالتیان به دلیل تعطیلی داروخانه آن گفت: هم اکنون پذیرش بیماران سرپایی در این بخش در حال انجام است، فقط نحوه پذیرش بیماران سرپایی در این اورژانس تغییر یافته است.

او افزود: قبلا پذیرش بیماران سرپایی در اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از طریق دفترچه بیمه یا نسخه الکترونیکی انجام می‌شد و بیماران دارو‌های مورد نیاز خود را از داروخانه این بخش تهیه می‌کردند.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اما اکنون با هدف حمایت از بیماران و کاهش هزینه‌های دارویی آنان و پوشش ۹۰ درصدی بیمه، پذیرش بیماران با عنوان تشکیل پرونده بستری موقت یا پرونده تحت نظر صورت می‌گیرد که از این طریق دارو‌های مورد نیاز بیمار توسط بیمارستان تامین می‌شود.

توکلیان بیان کرد: به این طریق داروی پس از ترخیص را که پزشک معالج به منظور مصرف در منزل برای بیماران تجویز می‌کند، می‌توانند از داروخانه‌های شهر تهیه کنند.

او تصریح کرد: با توجه به این که اکنون بیمارستان دارو‌های بیماران را تامین می‌کند و بیماران برای تهیه دارو دیگر به داروخانه بخش اورژانس عدالتیان مراجعه نمی‌کنند؛ این داروخانه به دلیل کاهش مراجعان و درآمد و با اتمام قرارداد و تمدید نشدن مجدد، تعطیل شده است.

این مقام مسئول گفت: بیماران سرپایی که به کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) نیز مراجعه می‌کنند، می‌توانند دارو‌های خود را از داروخانه امام واقع در دور میدان این بیمارستان تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.