عطر شهدای گمنام در مراوه تپه پیچید + فیلم و تصاویر

مراسم استقبال از دو شهید گمنام امروز ۲۹ آذر همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

مراسم تشییع شهدای گمنام حال و هوای دیگری دارد، شهدایی که برای شرف و ابروی کشور و خانواده‌های خود جنگیدند و مظلومانه شهید شدند و در مسیر عبودیت و بندگی در نزد خدای متعال در بالاترین مقام معنوی جای گرفتند.

یکشنبه ۲۷ آذر دو شهید گمنام مهمان گلستانی‌ها شدند، دو جوان ۲۱ و ۲۲ ساله‌ای که در عملیات کربلای ۶ منطقه سومارو کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسیده اند.

آمدن این جوانان در روز‌هایی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از تمام توان خود برای خدشه وارد کردن به امنیت کشور از هیچ چیز کوتاهی نمی‌کنند، حامل پیام مهمی است.

عطر شهدای گمنام در مراوه تپه پیچید + فیلم و تصاویر

این پیام می‌گوید‌ای کسانی که با کشته سازی مرگ تعدادی از جوانان کشور سعی دارید این مرگ‌ها را به اغتشاشات نسبت دهید و نظام انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرید بدانید در روزگاری برای حفظ این نظام جوانانی داوطلبانه راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و از مال، جان، آرزو‌ها و جوانی شان گذشتند تا ذره‌ای از خاک این مرز و بوم به دست بیگانگان نیفتد.

عطر شهدای گمنام در مراوه تپه پیچید

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد تمام شهرستان‌های استان گلستان با این شهدای عظیم الشان وداع کرده و از وجود پر برکت آن‌ها بهره‌مند شوند.

امروز این شهدا مهمان مردم مراوه تپه بودند.

عطر شهدای گمنام در مراوه تپه پیچید

مردم شیعه و سنی ولایت مدار شهرستان مراوه تپه که سال هاست با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند امروز با حضور خود در مراسم استقبال و تشییع این شهدا باری دیگر با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.
عصر امروز ۲۹ آذر این دو شهیدگرانقدر مهمان مردم شهرستان کلاله خواهند بود.

مقرر شده در تاریخ ۶ دی ماه یکی از این شهدای والامقام در سایت اداری استانداری گلستان و دیگری در روستای ولاغوز شهرستان کردکوی به خاک سپرده شوند.

 

در ادامه فیلمی از مراسم بزرگداشت این دو شهید گمنام در شهرستان مراوه تپه را ببینید. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.