مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به بررسی مستمر وضعیت مصرف کنندگان گاز در این استان گفت: در حال حاضر ۲۸ هزار و ۷۰۰ مشترک پرمصرف داریم.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر حدود یک میلیون و ۷۵ هزار مشترک در استان وجود دارد که نزدیک به سه درصد آن‌ها در رده مشترکان پرمصرف قرار گرفته و در پله‌های یازدهم و دوازدهم هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۴۰ هزار مشترک در استان در پله‌های چهارم تا دهم وضعیت مصرف بوده و ۴۰۶ هزار مشترک هم کم مصرف و در پله‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: هر ۲ هفته یک بار، کنتورخوانی صورت می‌گیرد و احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

شیخی گفت: همچنین در راستای کنترل مصرف، برای مشترکان پله‌های مختلف به صورت جداگانه پیامک‌های متناسب در راستای صرفه‌جویی ارسال می‌شود.

وی افزود: محدودیت ۵۰ درصدی مصرف بخش صنایع سرامیک و کارخانجات قند و شکر از تصمیماتی بوده که اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: بر این اساس کارخانه‌های قند خوی، نوشین شهر، نقده و پیرانشهر نسبت به کاهش میزان اعلام شده اقدام کرده‌اند.

شیخی تاکید کرد: در خصوص مصرف گاز کوره‌های آجرپزی نیز اخطار‌های لازم صادر شده و در صورت عدم کاهش میزان مصرف، گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.