مشکلات حوزه برق را با «اپلیکیشن برق من» اعلام کنید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: «اپلیکیشن برق من» راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات حوزه برق است.

محمد تقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی این شرکت با توجه به نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا به منطقه خبر داد.

او گفت: در پی اعلام نفوذ جریانات ناپایدار به گیلان از سوی سازمان هواشناسی، بیش از ۱۶۸ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری‌های احتمالی، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان طرح‌های تاب آوری و جایگزینی شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه، با سرعت و جدیت در حال اجرا است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق باشیم.

به گفته مهدیزاده، مقاوم سازی شبکه‌های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، رفع کانون‌های خطر آفرین از جمله اهداف مهم اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط در کل استان است.

او بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ‌ها در شرایط سخت و بحرانی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان همچنین گفت: راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب «اپلیکیشن برق من» است که از طریق سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس است.

مهدیزاده تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه تأمین گاز نیروگاه‌های برق، مشترکان می‌توانند با مدیریت مصرف فصل سرد سال را با روش‌های بسیار ساده مثل خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافه، کم کردن روشنایی پارکینگ آپارتمان‌ها و کاهش یک درجه‌ای وسایل گرمایشی در پایداری مصرف انرژی مثل همیشه همکاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.