رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: صرفاً بعد از اتمام پروژه‌های موجود، می‌توانیم به آغاز پروژه‌های جدید فکر کنیم.

تشكرى هاشمى عضو شوراى شهر تهران  گفت:  خط ۶ مترو در صفاییه که به علت کمبود بودجه، نیمه‌کاره باقی مانده و نیازمند تأمین هزینه‌های مربوطه است، ضرورت دارد مدیریت شهری تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده را در دستور کار قرار دهد و صرفاً بعد از اتمام پروژه‌های موجود، می‌توانیم به آغاز پروژه‌های جدید فکر کنیم.

وی با طرح این پرسش که مگر می‌شود وقتی در خطوط فعلی مترو، واگن مورد نیاز برای استفاده نداریم، خطوط جدید مترو بسازیم، خاطرنشان کرد: اتصال خط یک مترو به خط ۶، می‌تواند یکی از دلایل جذابیت برای مسافران مترو باشد.

تشکری هاشمی سرعت بخشیدن به روند تملک املاک اطراف این ایستگاه و اخذ مجوزهای لازم را مورد تأکید قرار داد و گفت: زیرگذر ایستگاه متروی کهریزک به عنوان پروژه‌ای کوچک‌مقیاس باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

تشكرى بر لزوم شتاب گرفتن پروژه زیرگذر شهر آفتاب در منطقه ۱۹ با توجه به انتقال نمایشگاه‌ سئول به نمایشگاه شهر آفتاب، تأکیدکرد و افزود: لازم است پروژه‌های عمرانی و ترافیکی منطقه ۲۰ هر چه زودتر به اتمام برسد و تکمیل این پروژه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۲در اولویت قرار گیرد.

تشكرى هاشمى اظهار کرد: رانندگان، از نبودن سایه‌بان مناسب، سرویس بهداشتی و نمازخانه در  پایانه رى گلایه دارند.

وى ادامه داد: اتوبان شهید آوینی و پل غیر همسطح آن  به منظور تسهیل در تردد زائران و کاهش بار ترافیک منطقه صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار