مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: میزان جا به جایی مسافر در هشت ماه نخست امسال ۱۴ درصد افزایش یافته است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: در هشت ماه نخست امسال یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری استان به سایر نقاط کشور جا به جا شدند که این میزان جا به جایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۱۴ درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: طی این مدت همچنین ۱۴۰ هزار برگ صورت وضعیت در بخش جا به جایی مسافر در پایانه‌های مسافربری استان صادر شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جا به جا شده و بیشترین گروه کالا‌های حمل شده طی این مدت مربوط به خاک‌های معدنی و صنعتی، نوشابه و مواد شوینده بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی حمل کالا تصریح کرد: مهمترین عوامل این افزایش را می‌توان تولید فرآورده‌های معدنی و صنعتی در سطح استان از سوی معادن و واحد‌های تولیدی و سپس جلوگیری از فرار بار در چرخه حمل و نقل استان دانست.

به گفته حق لطفی، تعداد کارت‌های هوشمند صادر شده و همچنین تمدیدی در هشت ماه نخست امسال از سوی این اداره کل ۶ هزار و ۶۷۴ مورد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار