جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کالاهای اساسی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که در یک منزل مسکونی احتکار شده بودند، در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان کشف شدند.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و برخورد با مخلان اقتصادی با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار آرد و روغن خوراکی در یکی از منازل مسکونی شهرستان مطلع و موضوع را دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به محل اعزام و در حضور مالک از این منزل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۲۶ کیسه آرد ۴۰ کیلویی و تعداد ۷۸۰ بطری روغن خوراکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته احتکار این کالا‌ها برای کارشناسان مشخص شد، تصریح کرد: ارزش این اقلام برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است که در این خصوص اقلام احتکاری توقیف و متهم برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار