تمدید زمان شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر"

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از تمدید زمان شرکت در ششمین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" استان تا دهم دی ماه خبر داد.

محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از همه اهالی رسانه استان برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر دعوت کرد و گفت : امیدواریم با تمدید زمان ارسال آثار تا دهم دی ماه، شاهد استقبال اهالی رسانه استان از این جشنواره باشیم.

 صحرایی از جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان یک جشنواره حرفه‌ای یاد کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با بهره گیری از توان داوران خوب، بهترین آثار به عنوان آثار برتر معرفی شوند.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره ابوذر معیار خوبی برای ارزیابی کیفیت رسانه‌های استان است، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره بتواند در ارتقای سطح کیفی رسانه‌های استان تاثیرگذار باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه توضیح داد: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

صحرایی افزود: محور‌های این دوره جشنواره شامل شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"، "جهاد تبیین"، "پیوند رسانه و صنعت"، "مقابله با آسیب‌های اجتماعی"، "دستاورد‌های انقلاب اسلامی"، "بسیج و حوزه‌های اقدام"، "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی"، "مکتب شهید سلیمانی"، "عملیات مرصاد و روز کرمانشاه"، "امر به معروف و نهی از منکر"، "عفاف و حجاب"، "امید و نشاط آفرینی"، "خانواده، جامعه و فرزندآوری" و"سبک زندگی ایرانی اسلامی" است.

صحرایی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کانال @Aboozar ۶_ksh در پیام رسان ایتا و آگاهی از شرایط جشنواره و دریافت فرم ثبت نام و بارگذاری آثار در کانال جشنواره یا ارائه حضوری آن به دفتر بسیج رسانه استان واقع در کرمانشاه، باغ نی، دانشگاه آزاد اسلامی، روبروی تالار بهمن، در جشنواره شرکت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.