استاندار همدان:

۲ میلیارد اعتبار به خانه‌های عالم تویسرکان اختصاص یافت

استاندار همدان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۲ میلیارد تومان اعتبار به خانه‌های عالم تویسرکان در اختیار امام جمعه شهرستان قرار داده می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به تویسرکان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی که در سالن اجتماعات فرمانداری تویسرکان برگزار شد، گفت: اعتبار کل سفر ریاست جمهوری به استان همدان ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده که تا کنون قریب هزار میلیارد تخصیص داده شده است.

او با بیان اینکه استان همدان از استان‌های پیشرو در پیگیری و جذب اعتبارات سفر بوده و تلاش داریم با جذب سریع اعتبارات مرحله اول در تخصیص مراحل بعدی اعتبارات برخوردار شویم، گفت: مبنای توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری شاخص جمعیت بوده که به دلیل اتفاقات خوبی که در شهرستان تویسرکان رخ داده و تعداد پروژه‌های نیمه کاره بالای ۶۰ درصد شهرستان بیش از شاخص جمعیت به آن اختصاص گرفت.

استاندار همدان سهم شهرستان تویسرکان را از سفر ریاست جمهوری ۱۲۳۴ میلیارد تومان دانست و گفت: امید است با تخصیص این اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام شهرستان تکمیل شود.

قاسمی فرزاد گفت: علاوه بر اعتبارات صد میلیارد تومانی مخصوص استان که توزیع آن به دست امام جمعه همدان است، ۲ میلیارد تومان به شهرستان تویسرکان جهت خانه‌های عالم در اختیار امام جمعه شهرستان اختصاص داده می‌شود.

او با بیان اینکه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قول ۵۰۰ میلیون تومان جهت مطالعه طرح ساماندهی حیقوق نبی را داده اند که هنوز عملی نشده است گفت: اجرای طرح ساماندهی حرم حیقوق نبی می‌تواند قطب گردشگری استان را تقویت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار