هیئتی‌ها در خنثی سازی توطئه‌های دشمن نقش آفرین باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مؤلفه‌های جنگ ترکیبی گفت: ما به دنبال غلوگویی نیستیم، ولی در عرصه خدمات دولت واقعیت‌ها و کار‌های انجام شده را برای مردم بگوییم.

طالبی در همایش بزرگ فاطمیون در شهرستان بیرجند گفت: روحانیت و هیئتی‌ها می‌توانند در خنثی سازی توطئه‌های دشمن نقش آفرین باشند زیرا بهترین مکان برای جهاد تبیین هیئت‌های مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها در خصوص تهاجم فرهنگی هشدار دادند، گفت: معاندان و استکبار جهانی در دهه هشتاد جنگ هوشمند و کاهش قدرت نظام اسلامی را از طُرق مختلف را پیگیری کردند تا شاید به هدف خود برسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در نیمه دوم دهه ۹۰ نیز با هدف براندازی نظام اسلامی جنگ ترکیبی را آغاز کردند.

طالبی با بیان اینکه تحریم اقتصادی، حمله‌های سایبری و مسائل فرهنگی و اختلافات مذهبی از مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمن است، بیان کرد: ساماندهی گروهک‌ها و کشته سازی و… نیز در دستور کار دشمن در عرصه جنگ ترکیبی است.

وی با بیان اینکه علی رغم همه این برنامه ریزی‌ها دشمن از قدرت اصلی نظام غافل است، گفت: باور به، ولی فقیه و اعتقاد به شهادت در بین مردم مؤلفه‌های قدرت ایران و نظام اسلامی است و دشمن نیز همین دو مؤلفه را هدف گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن از این دو نقطه قوت ما خالی از ذهن است، بیان کرد: اینکه سرباز ما با قدرت در برابر دشمن می‌ایستد به واسطه همین باور‌های اعتقادی است.

طالبی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی ۱۹ هزار رسانه دیداری و شنیداری دشمن فعالیت دارند، افزود: برای همین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین تأکید دارند.

وی اظهار کرد: رسانه‌های معاندان بار‌ها می‌گفتند که مردم از نظام اسلامی فاصله گرفته‌اند، ولی پیام مردم در استقبال از رئیس جمهور پایداری در دفاع از دین و انقلاب است.

طالبی با اشاره به تشییع جنازه شهدای گمنام در بیرجند در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: حضور مردم در این مراسم بار دیگر توطئه معاندان را نقش بر آب خواهد کرد.

مردم ما در کنار مطالبه گری خواهان اصل انقلاب هستند

طالبی با بیان اینکه اتفاقات اخیر نقاط مثبتی، چون از میان برداشتن ناخالصی‌ها را به همراه داشت، یادآور شد: مردم ما انتقاد و مطالبه دارند، ولی وقتی دریابند که اصل انقلاب و اسلام در معرض آسیب است با بصیرت پای کار خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از قانون حجاب ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد، افزود: مردم جامعه اسلامی ما علاقمند به زیست عفیفانه هستند و با شور و شعف در میادین مختلف حضور پیدا می‌کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: جهاد تبیین و ورود هیئت‌ها به حل مشکلات منطقه فعالیت هیئت، فرهنگ سازی در زمینه جوانی جمعیت، پیشگیری از طرح مثال اختلافی در ایام فاطمیه خواست ما از هیئت‌های مذهبی است.

برچسب ها: هیئت مذهبی ، فاطمیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار